تاریخ انتشار: 1395/11/11 23:23
کد خبر: 232420

نظرمحمدی: مشکلاتمان تمام نشدنی است/ به زودی به صدر برمیگردیم

سپیدرود در دیداری سخت و فشرده و در روزی که سید محمد حسینی بارها منجی دروازه سپیدرود شد با تیزهوشی پویا نزهتی توانست سه امتیاز با ارزش را در بابل کسب کند و این تیم را در این فصل دبل کند و دوباره به رده دوم با یک بازی کمتر برسد.
نظرمحمدی: مشکلاتمان تمام نشدنی است/ به زودی به صدر برمیگردیم

به گزارش فرتاک ورزشی، بعد از این برد با ارزش با علی نظرمحمدی سرمربی متعصب سپیدرود گفتگویی داشته ایم که در ذیل می خوانیم:

*می دانستیم بازی بسیار سختی خواهیم داشت و خونه به خونه با توجه به آمدن آقای دست نشان از لحاظ روانی شوک مثبتی خواهند داشت و همین طور هم شد و به نظرم خونه به خونه بهترین بازی چند وقت اخیر خود را انجام داد.ولی خوشبختانه با تدابیر تاکتیکی که انجام داده بودیم توانستیم سه امتیاز با ارزش را در بابل کسب کنیم و البته این باخت چیزی ار ارزش های خونه به خونه و نادر دست نشان کم نخواهد کرد و شک ندارم این تیم در هفته به هفته شرایط بهتری پیدا خواهد کرد.

*نسبت به بازی ملوان شش تغییر در ترکیب اصلی داشتیم و دلیل آن هم چون می دانستیم بازی کاملا درگیرانه و فیزیکی خواهیم داشت سعی کردیم از بازیکنان فانتزی خودمان کمتر استفاده کنیم و از بازیکنان قدرتی استفاده کردیم و همچنین فشردگی بازیها و مصدومیت یکی دو مهره باعث این تغییرات شد که خوشبختانه این تغییرات جواب داد و بردیم.برنامه داشتیم که بازی را کنترل کنیم و میدانستیم از دقیقه هفتاد به بعد تیم خونه به خونه مشکل بدنی پیدا می کند و همین طور هم شد و ما در بیست دقیقه پایانی با بازی هدفمندی که کردیم به نتیجه مورد دلخواه خود رسیدیم.

*در صحنه ای که به تشخیص آقای حق وردی اخراج شدم خطای عمد مدافع راست تیم خونه به خونه روی نزهتی بود که داور به راحتی از آن گذشت و مجبور شدم اعتراض کنم که همین تکل موجب آسیب دیدگی شدید پویا شده است.منم مطیع دستور داور بودم و از زمین بازی بیرون رفتم.در آن صحنه هیچ بی ادبی و الفاظ تندی استفاده نکردم و فقط به دلیل اعتراض اخراج شدم.

*متاسفانه جو ورزشگاه هفتم تیر بابل خوب نبود و فحاشی های گسترده ای را شاهد بودیم.نکته تاسف بار تر آن است که عده ای از گیلان آمده بودند و به ما فحاشی کردند و شعارهایشان هم کاملا مشخص بود.بعد از پایان بازی هم برخلاف شایعات کوچکترین درگیری با نیروی انتظامی نداشتم و فقط برخی هواداران عصبانی خونه به خونه به من و مردم رشت توهین کردند.

*ضمن احترام به تمامی بازیکنان با تعصبم به نظر من سید محمد حسینی و محمد میری و میثم فردوسی از بهترین بازیکنان تیم من بودند.

*متاسفانه فدراسیون فوتبال با اعزام بی موقع تیم فجر سپاسی به بازیهای ارتش های جهان نظم مسابقات لیگ یک را بر هم زد و باعث فشردگی بیش از حد بازیها شد.برای بازی با خونه به خونه فقط دو جلسه تمرین کردیم و ۵ روز بعد یک بازی شش امتیازی با تیم پارس جنوبی داریم.

*پارس جنوبی تیم بسیار خوب و قابل احترامی می باشد و بهترین نتایج را در بازیهای بیرون از خانه گرفته است و فوق العاده ضد حمله زن می باشند ولی ما هم در رشت به دنبال برد و ادامه رکورد شکست ناپذیری خودمان هستیم و امیدوارم با حمایت هواداران وفادار خودمان بتوانیم سه امتیاز دیگر در عضدی کسب کنیم.

*از هوادارانی که امروز رنج سفر به بابل را کشیدند و خیلی هم متاسفانه اذیت شدند کمال تشکر را دارم و دستشان را می بوسم.امیدوارم در بازیهای خانگی با حمایت هواداران بهترین نتایج را بگیریم و همچنان مدعی باقی بمانیم.

*۶ بازی تا قبل از عید نوروز داریم که ۵ بازی در رشت می باشد.باید قدر تک تک امتیازات را بدانیم و سعی کنیم با حمایت هواداران تمام امتیازات را مال خود کنیم.به زودی با بردهایمان به صدر جدول بر می گردیم.باید بازی به بازی پیش برویم.

*متاسفانه به دلیل شکایت فرشاد پیوس و همکارانش بابت طلب فصل قبل خودشان نمی توانیم کارت بازی علی نظیفکار و محسن دلیر را از فدراسیون بگیریم و کسی هم نیست مشکل ما را حل کند.

*ماههاست بلاتکلیفیم و مالک نداریم و مردم هم با توجه به نتایج درخشان سپیدرود انتظار صعود دارند.خیلی ها مشکلات ما را نمی بینند.از کوچکترین امکانات محروم هستیم.امروز بین دو نیمه و بعد از اینکه لباس سفید ما گل آلود شده بود لباس دیگری نداشتیم و مجبور شدیم با همان لباسهای کثیف و سنگین شده بازی کنیم.نمی توانیم بازیکن جدید جذب کنیم ولی هنوز مدعی هستیم.امیدوارم مردم مشکلات ما را بیشتر ببینند.از بس ناله کردم خودم هم خسته شده ام.نمی دانم به چه زبانی بگوییم که یکی بیاد و مشکل ما را حل کند.بخدا تا الان شاهکار کردیم که مدعی مانده ایم.در حالی که فقط بیست روز وقت برای آماده سازی داشتیم و هشتاد درصد مطالبات پارسال و شاید همین قدر هم بیشتر امسال بازیکنان من طلب دارند ولی با غیرتی که تاکنون نشان داده اند جزو مدعیان اصلی صعود بوده ایم.فقط امیدوارم هر چه سریعتر تکلیف سپیدرود را روشن کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wrq5d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمرینات سردار بوکان تعطیل شد/ قربانی: دیگر نمی توانم به چهره بازیکنانم نگاه کنم
مصاحبه جنجالی پیروز قربانی با فرتاک ورزشی؛