تاریخ انتشار: 1395/11/12 18:20
کد خبر: 232250

ادامه ناکامی های گل گهر در خانه

جدال تیم‌های گل‌گهر سیرجان و نساجی مازندران با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت.
ادامه ناکامی های گل گهر در خانه

به گزارش فرتاک ورزشی، در ادامه بازی‌های هفته بیست و دوم لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور گل‌گهر سیرجان از ساعت 14 امروز در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان نساجی مازندرانی بود که برای دومین بازی متوالی بیرون از خانه به مصاف حریفش می‌رفت.

حمید گلزاری خیلی زود مدافعان نساجی را غافلگیر کرد و در موقعیت تک به تک موفق شد دروازه وحید مهدی‌خانی را در دقیقه 3 باز کند که برتری آنها دقیقه 40 از دست رفت و محمد عباس‌زاده که در مسابقه هفته قبل نساجی برابر مس کرمان محروم بود، در بازگشت دوباره به ترکیب این تیم توانست پاس اسماعیلی با ضربه‌ی سر را با شوت زیبا از پشت محوطه جریمه تبدیل به گل کند.

دومین گل گل‌گهر توسط هادی رکابی در دقیقه 51 و از روی ضربه‌ی آزاد به ثمر رسید؛ اما نساجی همانند نیمه اول به حملات بی‌امان خود ادامه داد و توانست در دقیقه 78 با ضربه چیپ تماشایی محمد عباس‌زاده گل دوم و تساوی‌بخش را بزند.

پس از این گل، هر دو تیم موقعیت‌های خوبی هدر دادند اما نتیجه تغییر نکرد و جدال جذاب گل‌گهر سیرجان و نساجی مازندران با حساب 2 بر 2 به اتمام رسید.

تصمیمات داوری در این مسابقه بارها اعتراض کادر فنی نساجی را به همراه داشت و یعقوب‌نیا مربی این تیم نیز از کنار زمین اخراج شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27bjzd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بررسی نکات مثبت و منفی مس کرمان در سیرجان