تاریخ انتشار: 1395/11/13 19:16
مربی نفت مسجدسلیمان مطرح کرد؛
کد خبر: 232000

وحید فاضلی: یک پنالتی تیم ما توسط داور نادیده گرفته شد/ هدف تک رقمی کردن جایگان نفت است

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان معتقد است یک پنالتی این تیم در بازی با مس رفسنجان نادیده گرفته شد.
وحید فاضلی: یک پنالتی تیم ما توسط داور نادیده گرفته شد/ هدف تک رقمی کردن جایگان نفت است

به گزارش فرتاک ورزشی، وحید فاضلی مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درخصوص بازی با مس رفسنجان گفت: بازی خوبی بود و اوائل بازی یک مقدار سردرگم بودیم و رفته رفته بهتر شدیم و گل زدیم و حتی یک صحنه خطرناک نیز روی دروازه مس رفسنجان رخ داد که می توانست پنالتی باشد اما نظر نمی دهم و کارشناسان داوری نظر بدهند بهتر است.

وی افزود: بعد از حدود 4-5 هفته توانستیم گل بزنیم و این مساوی سبب شد تا تیم ما از لحاظ روحی و روانی به آرامش برسیم و برای بازیهای بعدی، تدابیری جدیدی را اتخاذ کنیم. گل زدن به مس رفسنجان در این شهر بسیار سخت است که خوشحالیم علاوه بر گلزنی به این تیم، با یک امتیاز این شهر را ترک کردیم.

وی درخصوص بازی با استقلال اهواز گفت: فیلم های بازی استقلال اهواز به دستمان رسیده است و درحال آنالیز نقاط ضعف و قدرت این تیم هستیم و باشناخت کاملی که از خودمان داریم، برای سه امتیاز وارد زمین می شویم و می خواهیم اولین سه امتیاز را در دربی خوزستان برای هواداران هدیه بیاوریم.

فاضلی درخصوص شناخت از بازیکنان مسجدسلیمان گفت: قبل از آنکه آقای فکری هدایت این تیم را برعهده بگیرد، از این تیم شناخت نسبی داشتیم و با این بازی خوبی که بچه ها مقابل مس رفسنجان داشتند، به شناخت کامل از آنها دست پیدا کرده ایم و حال درحال انتقال تفکرات مربی به بازیکنان هستیم.

وی در پایان گفت: هدف بزرگی را در مسجدسلیمان دنبال خواهیم کرد و باهدف به این شهر آمده ایم. در مرحله اول می خواهیم خود را از منطقه خطر دور کنیم و فشار را روی بازیکنان تیممان برداریم و در مرحله دوم، می خواهیم تیک را به رده های تک رقمی جدول برسانیم و هدف آخر ما در اینجا نیز، اتمام فصل در 5 تیم بالای جدول است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/459ll9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال اهواز یک گام تا سقوط به لیگ دو