تاریخ انتشار: 1395/11/15 13:21
کد خبر: 231678

میثم تیموری؛ مدافع چپی که جایش در لیگ برتر خالی است

میثم تیموری، دفاع چپ سابق نساجی قائمشهر و حال حاضر پارس جم که با بازی زیبای خود، خیال مهدی تارتار را در این پست راحت کرده است، در هفته های گذشته درخشش خوبی داشته است.
میثم تیموری؛ مدافع چپی که جایش در لیگ برتر خالی است

به گزارش فرتاک ورزشی، تیموری که اصلیتی قایمشهری دارد و به نوعی فوتبال خود را مدیون نساجی و نادر دست نشانی می باشد که در آن بازی معروف نساجی و پرسپولیس که کمتر کسی فکر آن را می کرد که او در آن بازی به این حساسی فیکس باشد، نادر دست نشان دست به کار بزرگی زد و بار دیگر یکی از جوانان جویای نام را به زمین بازی فرستاد.

تیموری که شنیده می شود حتی از چند باشگاه لیگ برتری پیشنهاداتی را دریافت کرده بود، که او این پیشنهادات را تقدیم مهدی تارتار کرده بود که با مخالفت تارتار این انتقال انجام نپذیرفت.

اوج کار تیموری در بازی با آلومینیوم اراک در جم بود که با زدن دو گل نقش بسزایی را در پیروزی جمی ها ایفا کرد و حتی در بازی دوستانه با پرسپولیس که در تهران انجام شد، برانکو سرمربی پرسپولیس خواهان وی شد که مهدی تارتار باز هم با انتقال تیموری مخالفت کرد.

تیموری از لحاظ فنی در وضعیت ایده الی به سر می برد و در کار های دفاعی بسیار موفق می باشد و با حضور به موقع خود در حمله کمک شایانی به جمی ها برای پیروزی در هر بازی می کند.

حال باید منتظر بمانیم تا فصل به اتمام برسد که آیا تیموری بازی در لیگ برتر را انتخاب می کند یا ترجیح می دهد در همان لیگ یک به ماجراجویی خود ادامه دهد.

خبرنگار: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b68m5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رمضانی: مالک میلیاردی هزینه کرده، می‌تواند مربی عوض کند