تاریخ انتشار: 1395/11/17 19:31
هفته بیست و سوم لیگ یک؛
کد خبر: 231195

پیش بازی ایرانجوان-گل گهر؛ وینگو در اندیشه رسیدن به صدر

از هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور فردا دو تیم ایرانجوان بوشهر و گل گهر سیرجان به مصاف هم می روند.
پیش بازی ایرانجوان-گل گهر؛ وینگو در اندیشه رسیدن به صدر

به گزارش فرتاک ورزشی، در چهارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور فردا و از ساعت ۱۵ دو تیم ایرانجوان بوشهر و گل گهر سیرجان در استادیوم شهید بهشتی بوشهر به مصاف هم می روند، حال بررسی تقابل دو تیم:

تیم فوتبال ایرانجوان در هفته بیست و دوم رقابت ها و در یک بازی خارج از خانه موفق شد تیم صدرنشین ملوان را با تساوی بدون گل متوقف کند و یک امتیاز کسب کند، تیم گل گهر نیز در خانه به مصاف تیم نساجی رفت که در پایان به تساوی دو بر دو دست یافت و فرصت خوب نزدیک شدن به صدر جدول را در روز ناکامی رقبا از دست داد.

تیم میزبان این دیدار در حال حاضر با ۲۳ امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار دارد، تیم مهمان نیز با ۳۸ امتیاز در مکان چهارم جای دارد.

سرخ پوشان بوشهری از مجموع بیست و دو بازی گذشته پنج پیروزی، هشت تساوی و نه شکست را بدست آورده اند، ماحصل تلاش آبی پوشان سیرجانی نیز کسب ده پیروزی، هشت تساوی و چهار شکست بوده است.

تیم ایرانجوان در صورت پیروزی در این دیدار خانگی می تواند جایگاه فعلی خود در رده سیزدهم جدول را تثبیت کند و چشم به دیدارهای آینده داشته باشد، تیم گل گهر نیز در صورت کسب سه امتیاز و در شرایطی مشابه شانس صعود حتی تا رده نخست جدول را خواهد داشت.

ایرانجوانی ها که معمولا در خانه خوب نتیجه می گیرند امیدوارند این بار نیز دست به کاری بزرگ بزنند و سنت غول کشی خود را بار دیگر تکرار کنند، گواه این مدعا نیز شکست تیم هایی همچون سپیدرود، ملوان و راه آهن و متوقف کردن تیم هایی از قبیل خونه به خونه، مس کرمان و آلومینیوم اراک در ورزشگاه خودی است اما در سوی دیگر گل گهری ها امیدوارند با ارائه یک بازی حساب شده و منطقی و با بهره گیری از خط حمله زهردار خود سه امتیاز این بازی سخت را به حساب خود واریز کنند و همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانند، با این اوصاف می توان گفت کار دو تیم در این بازی بسیار سخت است و پیش بینی نتیجه نیز طبیعتا به همین میزان دشوار خواهد بود.

دیدار رفت دو تیم در سیرجان با پیروزی سه بر یک شاگردان وینگو بگوویچ همراه بود، البته در آن بازی هدایت تیم ایرانجوان را محمود خرمزی بر عهده داشت و حال سعید مفتخر، مربی جوان و با اخلاق بوشهری ها عهده دار این سمت است، مربی که نشان داده است با این تیم می تواند نتایج قابل قبولی را کسب نماید، حال باید منتظر ماند و دید در این بازی حساس چه نتیجه ای رقم می خورد و کدام یک از این دو تیم می تواند با دست پر از میدان مسابقه خارج شود.

قضاوت این دیدار بر عهده وحید مالکی است و حمید سبحانی، بهزاد پناهی و احمد محمدی وی را در این امر یاری خواهند کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zrw5b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی شهیدکریمی جویبار-داماش/ تقابل دو فوتبال ریشه دار گیلکی و مازنی این بار در لیگ دو