تاریخ انتشار: 1395/11/17 19:54
هفته بیست و سوم لیگ یک؛
کد خبر: 231183

پیش بازی خیبر-راه‌آهن؛ خیبر به دنبال شکستن طلسم نبردن

از هفته‌ی بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، خیبر خرم‌آباد در یک بازی خارج از خانه از ساعت 14 روز دوشنبه به مصاف راه‌آهن تهران خواهد رفت.
پیش بازی خیبر-راه‌آهن؛ خیبر به دنبال شکستن طلسم نبردن

به گزارش فرتاک ورزشی، شرایط بحرانی مالی هر دو تیم شبیه به هم است، بازیکنان راه‌آهن در حالی که به شدت از مشکلات شدید مالی رنج بردند، از نظر نتیجه‌گیری بسیار خوب عمل کرده و اگر مدیران این تیم به حداقل تعهدات خود در قبال بازیکنان عمل می‌کردند، توان راه‌آهن بالاتر از جایگاه فعلی‌اش می‌توانست باشد. مشکلات مالی نیم‌فصل اول، تاب و تحمل مهدی پاشازاده سرمربی راه‌آهن را به سر آورد و این مربی فنی و بااخلاق عطای کار در راه‌آهن را به لقایش بخشید و از این تیم جدا شد.

 نوشتن و گفتن از وضعیت بد مالی خیبر نیز تبدیل به کلیشه‌ی تمام‌نشدنی شده است و هر سال از اول فصل تا انتها و در هر گزارش می‌بایست از اوضاع‌واحوال بد مالی خیبر بگوییم، تکرار این موضوع تا حدودی لوث شده و به همین حد بسنده می‌کنیم که بازیکنان خیبر همچنان منتظر دریافت حقوق معوقه‌ی چندماهه‌ی خود هستند.

 از منظر تاکتیکی اصرار داوود حق‌دوست به استفاده از چند بازیکن ضعیف و کم‌تحرک تبدیل به علامت سؤالی بزرگ در اذهان علاقه‌مندان به خیبر شده است، هر چند که دست خالی سرمربی خیبر از بازیکنان تأثیرگذار شاید یکی از دلایل این امر باشد. خیبری‌ها اگر می‌خواهند هفته‌های واپسین را فارغ از استرس سقوط طی کنند، باید در هفته‌های آینده با کسب امتیازات لازم از انتهای جدول خود را بالا بکشند.

بازیکنان خیبر باید درک کنند که در یک‌چشم برهم زدن 12 هفته‌ی باقی‌مانده‌ی لیگ تمام می‌شود و در صورت هر گونه لغزش امکان رخ دادن اتفاقات تلخ نیز وجود دارد، به استناد تاریخ فوتبال لرستان ثابت شده است، بازیکنان لرستانی پتانسیل تغییر شرایط سخت را دارند و این امیدواری وجود دارد که بازیکنان خیبر با کسب یک پیروزی و بهبود شرایط روحی روانی خود، از جمع تیم‌های فانوس به دست جدا شوند.

شایان ذکر است خیبر بازی رفت را در خرم‌آباد 2-0 به راه‌آهن واگذار کرده است.

این بازی را حسین زیادی قضاوت خواهد کرد. زیاری با 33 سال سن اهل سمنان است؛ وی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1382 با اخذ مدرک درجه سه داوری فوتبال آغاز کرد و در سال 1389 درجه ملی خود را گرفت. وی که در لیگ برتر هم سوت می‌زند، تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته مهندسی مکانیک به پایان رسانده است و در حال حاضر کارمند است.

مرتضی کاظمیان و عباس پور حیدری کمک‌داوران این دیدار هستند و سجاد لطافتی داور چهارم است. 

فرشید فرح نیا از پیشکسوتان داوری کشور نیز ناظر بازی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kj97v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی مس کرمان-بادران؛ ربیعی و ابراهیم زاده در سکانسی جدید
هفته بیست و سوم لیگ یک؛