تاریخ انتشار: 1395/11/18 20:26
کد خبر: 230953

لطفا ساکت، از نتایج نساجی الهام بگیرید؛ خود کرده را تدبیر نیست

اولین باری که ساکت الهامی در قائمشهر روی نیمکت نساجی نشست یادش می ماند. شک نداریم در طول مسابقه خیلی به درستی یا اشتباه تصمیمش در جانشینی نامنصفانه جای حسین مسگر ساروی فکر کرده است!
لطفا ساکت، از نتایج نساجی الهام بگیرید؛ خود کرده را تدبیر نیست

به گزارش فرتاک ورزشی، نساجی در خانه به تیم فجرشهید سپاسی شیراز که در انتهای جدول است با یک گل باخت و در سومین نبردی که الهامی افتخار هدایت نساجی را برعهده داشت، هیچ امتیازی نگرفت به عبارت دیگر با ساکت سرمربی فقط به یک نهم امتیازاتی که می خواست رسید!

نساجی مقابل فجر قوه بردن نداشت. فرصت هایی که از دست رفت بهانه خوبی نیست همانطور که سپاسی فرصت های زیادی را به هدر داد. حالا همه از تردید در آمدند که ساکت الهامی چیزی بیشتر از مسگرساروی ندارد که در ۶ بازی ۱۳ امتیاز گرفت، زمین و زمان در قائمشهر خواستارش بودند اما مدیران نساجی الهامی را آوردند تا لابد چهارمی را با هفتمی کنونی عوض کند!

الهامی حتی اگر در سه بازی آتی برنده شود باز هم از عملکرد نساجی مسگرساروی ضعیفتر عمل کرده که به معنای فرصت سوزی عجیب نساجی به دست خود و یا خودسوزی است!

این نساجی ماهرانه توسط الهامی و شاگردان جدیدش دستاورد عالی تیم نیم بند و همواره در تحصن و اعتصاب فکری و مسگرساروی را به باد داد!

کارمان تمام نشده و هنوز بخت داریم ولی همین نساجی؟ چنین تیمی برای صعود حتی معجزه هم کارگشایش نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a55jy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی حیاتی شاغلام در قائمشهر