تاریخ انتشار: 1395/11/19 18:05
کاپیتان پارس جنوبی جم مطرح کرد؛
کد خبر: 230742

خمیسی: رمز موفقیت تیم ما قسمی است که پس از باخت مقابل ایرانجوان خوردیم!

کاپیتان تیم پارس معتقد است علت نتیجه‌گیری‌شان در 13 بازی بدون باخت این است که در یارگیری خوب ظاهر شدند کمااینکه بازیکنان پارس بعد از باخت مقابل ایرانجوان هم‌قسم شدند که هیچ امتیازی از دست ندهند.
خمیسی: رمز موفقیت تیم ما قسمی است که پس از باخت مقابل ایرانجوان خوردیم!

به گزارش فرتاک ورزشی، محمود خمیسی درباره نتیجه‌ای دیدار با سپیدرود رشت گفت: مقابل سپیدرودی‌ها خیلی خوب ظاهر شدیم، فقط توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد که خب شاید از سر بدشانسی بود. اما قطعا در ادامه با برد در دیدارهای بعدی‌مان این نتیجه را جبران خواهیم کرد و به صدر نزدیک می‌شود. 

او درباره رکوردشان در 13 دیدار بدون شکست هم خاطرنشان کرد: کادرفنی و مسئولان در فصل نقل و انتقالات در یارگیری خیلی موفق ظاهر شدند و همین امر در رکوردشکنی‌مان تاثیرگذار شد.

وی در خصوص اینکه می‌توان آنها را مدعی قهرمانی و صعود به لیگ‌برتر دانست می‌گوید: اگر بتوانیم بازی های خانگی امتیاز بگیریم می توانیم صعود کنیم. البته باید بگویم که بازی‌های سخت‌مان مانده و با گذر از آنها با قطعیت می‌توان گفت که یکی از مدعیان صعود به لیگ‌برتر خواهیم بود. 

خمیسی در پایان گفت: حالا که انقدر رقابت‌های لیگ یک مهیج است بهتر بود سهمیه صعود به لیگ برتر را حداقل بیشتر می‌کردند. مخصوص امسال که تیم‌های زیادی جز مدعیان صعود هستند.

مصاحبه: "سمیه میرمحمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rrrmz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اکبر آفاق: امیدوارم نفت مسجدسلیمان به روزهای خوبش برگردد
مهاجم نفت مسجدسلیمان مطرح کرد؛