تاریخ انتشار: 1395/11/22 21:16
هافبک مس کرمان مطرح کرد؛
کد خبر: 230086

میرزایی: مس کرمان چیزی برای صعود به لیگ برتر کم ندارد

کیانوش میرزایی که نیم‌فصل اول در تیم فوتبال راه‌آهن توپ می‌زد، در فصل نقل و انتقالات بین دو نیم‌فصل به مس کرمان پیوست.
میرزایی: مس کرمان چیزی برای صعود به لیگ برتر کم ندارد

به گزارش فرتاک ورزشی، او در بازی برابر استقلال اهواز اولین گلش را با پبراهن نارنجی مس به ثمر رساند و در طول چند بازی گذشته که مس عملکرد خوبی داشته، این بازیکن قزوینی هم توانسته اثر گذار باشد. با کیانوش میرزایی به گفت‌وگو نشستم تا در مورد اوضاع این روزهای مس و دلیل آمدنش به کرمان بگوید. در ادامه این گفت‌وگو را می‌خوانید:

**برای شروع بگویید چه شد که در نیم‌فصل به مس کرمان پیوستید؟

در نیم‌فصل اول من در راه آهن تهران خدمت آقای پاشازاده بودم و شرایط تیمی خوبی هم داشتیم ولی مسائل ملی باعث شد خیلی از بچه‌ها از این تیم جداشوند. دو سه پیشنهاد داشتم ولی من خدمت آقای ابراهیم‌زاده هم عرض کردم که برای من خیلی مهم است که کجا و در چه باشگاهی بازی کنم و به همین دلیل با مشورتی که با دوستان انجام دادم، مس کرمان ا انتخاب کردم.

**نیم‌فصل اول رقابت‌ها را چگونه دیدید؟

امسال سطح بازی‌ها خیلی بالا بود. راه‌آهن تیم خیلی بود و شرایط‌مان عالی بود. با تیم‌های دیگری هم بازی کردیم که کا واقعا از همه نظر از جمله فنی، سخت‌افزاری و ... خوب بودند. همچنین راه‌آهن از تیم‌هایی بود که از لحاظ مالی و سخت‌افزاری اوضاع خوبی نداشت و خیلی از بازیکنانش هم از این تیم جدا شدند و الان هم می‌بینید که شرایط‌شان چیست.

**سال‌های متمادی است که مس کرمان از عدم وجود یک هافبک بازیساز در خط میانی‌اش رنج می‌برد و این موضوع به دغدغه‌ای برای هواداران مس تبدیل شده است، با توجه به این که پست تخصصی شما هافبک بازیساز است آیا این دغدغه هوادارن برطرف خواهد شد؟

من آمدم به کرمان که بتوانم باری از روی دوش این تیم بردارم و به این تیم کمکی کنم و تا جایی که توانم اجازه دهد این کار را خواهم کرد. حالا این که من بتوانم این جای خالی را پر کنم، دست خداست که به من یاری دهد که انشاالله بتوانم خواسته‌های مردم کرمان را برآورده کنم

**قرارداد شما با مس کرمان چند وقته است؟

قراردادم با مس یک سال و نیم است ولی سال بعد با توافق طرفین است.

**فضای کرمان را چطور دیدید؟

من این جا اصلا احساس غربت نکردم. در این مدتی که کرمان هستم خیلی راحت بودم و از همه لحاظ برایم خوب بود. مردم هم به من لطف داشتند و انشاالله بتوانیم تیم را به لیگ برتر بیاوریم و اسمی از خودمان در کرمان به جا بگذاریم.

**فکر می‌کنید مس کرمان چقدر شانس صعود به لیگ برتر دارد؟

نتیج خیلی عالی و قابل‌قبولی در طول هفته‌های گذشته کسب کردیم. کادر فنی، مدیریت باشگاه و بازیکنان، همه و همه می‌خواهیم این تیم بالا بیاید و چیزی برای صعود کم ندارد. البته بستگی به این هم د ارد که در ادامه چه اتفاقی می‌افتد. انشالله خدا کمک کند که به لیگ برتر صعود کنیم.

**فوتبالیست‌های کرمانی را چطور دیدید؟

بازیکنان با تجربه‌شان که واقعا خوب هستند. جوانان مستعدی هم دارد. فکر می‌کنم جوانان کرمان می‌توانند آینده مس را بسازند.

**شما اگر هافبک نمی‌شدید، پست تخصصی‌تان چه می‌شد؟

من در همه پست‌ها بازی کرده‌ام و در نیم‌فصل اول بازی در اکثر پست‌ها را تجربه کرده‌ام اما خودم هافبک نفوذی را خیلی دوست دارم و در این پست راحت هستم و دوست دارم آن جا بازی کنم و علاقه شخصی‌ام بازی در این پست است.

**صحبت پایانی...

من از هوادارن تشکر می‌کنم که در ورزشگاه حاضر می‌شوند و تا دقیقه 90 تشویق می‌کنند که انشالله بتوانیم جواب این حمایت‌ها را بدهیم. از همه بازیکنان قدردانی می‌کنم که در نیم فصل دوم عالی جنگیدند و بهترین نتایج کسب شد. از کادرفنی هم تشکر می‌کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nzykv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهترین مدافع چپ لیگ یک به آلومینیوم اراک پیوست