تاریخ انتشار: 1395/11/24 19:34
کد خبر: 229636

پیش بازی خیبر-نساجی؛ ببرهای مازندران به دنبال پایان ناکامی در لرستان

دو تیم خیبر خرم آباد و نساجی مازندران عصر فردا در لرستان به مصاف هم خواهند رفت.
پیش بازی خیبر-نساجی؛ ببرهای مازندران به دنبال پایان ناکامی در لرستان

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم ریشه دار و قدیمی فوتبال کشورمان که این روزها حال و روز خوشی ندارد و تنها با کسب 20 امتیاز در رده پانزدهم جدول ردبندی قرار دارد. داوود حقدوست مربی جوان این تیم که در ابتدای فصل جایگزین علی نیکبخت شده بود، بعد از سه باخت پیاپی از سمت خود استعفا داد اما با قول همکاری از طرف مسئولین، دوباره به نیمکت خرم آبادی‌ها بازگشت تا تیم را برای جدال با نساجی مازندران آماده کند. حال بایستی منتظر بود و دید، آیا حقدوست موفق به حفظ سهمیه خرم آباد در لیگ یک می‌شود یا  خیر.

نساجی‌چیان بعد از  3 بازی‌ای که موفق به کسب تنها یک امتیاز با ساکت الهامی شدند، دوباره هدایت خود را به حسین مسگر ساروی؛ مربی موفق و بومی خود سپردند. برای هواداران این سوال بزرگ وجود دارد که چه اتفاقاتی موجب شد تا حسین مسگر ساروی کنار گذاشته شود و دوباره بازگردد. سوالی که جوابگوی آن باید مدیریت و مالک و مشاور مالک تیم باشند. تصیمی که نتیجه‌ی آن فقط دور شدن نساجی از جمع مدعیان صعود به لیگ برتر بود. نساجی در حال حاضر با 35 امتیاز در رده هشتم جدول ردبندی لیگ دسته اول قرار دارد.

نکات ویژه:

- وحید همراز مدافع تیم خیبر خرم اباد،سابقه پوشیدن پیراهن تیم فوتبال نساجی مازندران را بر تن دارد.

-محمدعلی نعمتی؛ دروازه بان تیم فوتبال نساجی نیز فصل قبل نیز بازیکن خیبرخرم آباد بوده است.

تقابل رفت دو تیم :

بازی رفت دو تیم در تاریخ 1395/6/27در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با نتیجه سه بر یک به صعود ببرهای مازنی به پایان رسید. که در آن دیدار زننده گل‌های نساجی، احسان تاییدی (۱گل)و محمد عباس زاده (۲ گل) نیز بودند و تک گل خیبر را شهاب دارایی به ثمر رسانده بود.

محروم و مصدوم:

درتیم خیبر خرم آباد، مسعود ستاری به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیم خود نیست و مابقی بازیکنان مشکلی ندارند.

در تیم فوتبال نساجی حمید طاهری فرد و محمد مهدی نظری به علت محرومیت و امین رضایی گلر جوان این تیم به دلیل مصدومیت قادر به همراهی ببرها در این دیدار نیستند.

نکته امیدوار کننده برای هواداران نساجی این است که در سه دیدار قبلی دو تیم در لیگ، هر سه بار نساجی پیروز میدان بوده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lkdkr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خط دفاعی که با آمدن یحیی متحول شد