تاریخ انتشار: 1395/11/26 12:58
سرمربی خونه به خونه مطرح کرد؛
کد خبر: 229274

دست نشان: به جدول نگاه نمی اندازیم و فقط به برد فکر می کنیم

سرمربی خونه به خونه مازندران گفت: بازیکنان تیمم درحال گذر از یک تفکر جدید کادرفنی و بازسازی شرایط روحی هستند و مطمئن باشید که با یکی دو پیروزی دیگر تیم خونه به خونه به دوران اوج خود بازخواهد گشت.
دست نشان: به جدول نگاه نمی اندازیم و فقط به برد فکر می کنیم

به گزارش فرتاک ورزشی، نادر دست نشان پس از پیروزی تیمش مقابل فولاد یزد درجمع خبرنگاران اظهار داست: من از روزی که به بابل آمدم، سعی کردم این تیم را ازنظر تفکری تغییر بدهم واین بچه ها را به سمتی بیاوریم که این جوری عاشقانه برای خودشان و مردم این شهر کار کنند.  خوشبختانه اکنون این کاری هست که توانستیم دردو سه مسابقه گذشته نیز آن را انجام بدهیم ونتیجه آن را در پیروزی که برابر وحدت یزد در بابل گرفتیم، ببینیم.

سرمربی تیم خونه به خونه مازندران با بیان اینکه در دو بازی که بعد از حضورم در این تیم شکست خورده بودیم، تیم از نظر فنی کیفیت قابل قبول وروند روبه رشدی داشته است، اضافه کرد: این شرایط اکنون درحال گذر از تیم بابل هست و بازیکنان این تیم اکنون به شرایط روحی وانگیزشی خوبی رسیدند.

 

به جدول نگاه نمی کنیم

دست نشان با بیان اینکه از پیروزی که برابر تیم خوب وحدت یزد کسب کردیم، خیلی خوشحالم و برای برنامه های رو به جلوی خودمان باید این بازی را فراموش وبه آینده فکر کنیم، ادامه داد: همه فکرما به بازیهای مهم درپیش رو است، ومن همان تفکراتی را که در تیم های گذشته که سرمربی آنها بودم را در خونه به خونه پیاده خواهم کرد وامیدوارم راهی را که درپیش گرفتیم، موفق شویم.

وی با بیان اینکه اصلا اکنون به جدول وجایگاهی که تیم خونه به خونه دارد، نگاه نمی کنم ومعتقدم که حداقل با کسب دو پیروزی تیم ما به شرایط روحی وآرمانی گذشته خود بازخواهد گشت، افزود: خوشبختانه این تیم توانایی فردی و شرایط وابزارهای لازم در تیم خوبه به خونه وجود دارد و بچه ها به خودباوری که دربازی های آینده برسند، وبتوانند با کیفیت بهتری بازی کنند تا به نتایج قابل قبول تری برسیم.

 

بهتر از تیم یزد بودیم

سرمربی تیم خونه به خونه مازندران از عملکرد شاگردانش برابر تیم وحدت یزد که با برتری 2بر1 آنها همراه شود، بود، ابراز رضایت کرد وگفت: به بازیکنان تیمم بابت کسب این پیروزی ومیل زیادی که به برای نمایش قابل قبول از خودشان به نمایش گذاشتند، تبریک می گویم.

دست نشان ادامه داد: واقعا بازی کردن در زمین گلی ورزشگاه بابل خیلی سخت بود وبا این وجود تیم ما امروز بازی جانانه ای را بازی کردند.

وی اضافه کرد: هر چند تیم وحدت یزد در نیمه دوم سعی کرد درخط دفاعی ما با بازیکنان بلند قامتش وزدن ضربه سر موفق عمل کند، هرچند موفقیت نسبی کسب کرد و ما هم درمقابل بازی رو زمین پی گرفتیم.

وی افزود: در مجموع دو تیم فوتبال جون دار وقابل قبولی را به نمایش گذاشتند واگر شرایط زمین ورزشگاه بهتر بود، مطمئنا ما با اختلاف گل های بیشتری پیروزی می شدیم.

 

مسئولان مازندران به فکر مشکلات ورزشگاه های استان باشند

سرمربی تیم خونه به خونه مازندران با بیان اینکه متاسفانه مشکلات کمبود امکانات در ورزشگاه های فوتبال مازندران وجود داشته و متاسفانه کمتر رسیدگی شده است، افزود: انتظار است تا مدیران اجرایی استان ومسئولان شهرهایی که تیم های فوتبال شهرهایشان در لیگ های کشور حضور دارند، امکانات بهتری را برای کیفیت وتوسعه فوتبال استان فراهم کنند.

دست نشان ادامه داد: متاسفانه شرایط زمین ورزشگاه هفت تیر بابل با وجود تلاش هایی که مسئولان ورزشگاه پس از بارش باران روزگذشته انجام دادند، اما زمین کیفیت لازم را برای مسابقه نداشت واگر ما امروز در زمین بهتری بازی می کردیم، با اختلاف حداقل 4 گل به پیروزی می رسیدیم.

وی اضافه کرد، که اگر تیم خونه به خونه انشاله شرایط صعود به لیگ برتر را پیدا کند، متاسفانه اصلا ورزشگاه هفت تیربابل جوابگوی حجم بالای مشتقاقان به فوتبال بابل واستان نخواهد بود وانتظار است که از هم اکنون مسئولان شهرستان بابل ومازندران به طور جدی به فکر ورزشگاه جدید دراین شهر باشند.

دست نشان از رسانه های ورزشی مازندران نیز خواست، دراین حوزه بیشتر از مسئولان استان پیگیر ساخت ورزشگاه درخور شان فوتبال استان باشند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه، تیم خونه به خونه مازندران درهفته بیست وچهارم رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور عصردوشنبه در زمین بارانی ولغزنده ورزشگاه شهدای هفت تیربابل میزبان تیم وحدت یزد بود ودرنهایت میهمان خود را با نتیجه 2 بریک با شکست بدرقه کرد تا فاصله امتیازاتش با صدرنشینان را کمتر کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27bvqd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ضرب‌الاجل لسترسیتی به رانیری