تاریخ انتشار: 1395/11/27 01:04
کد خبر: 229110

عباس زاده فرشته نجات نساجی؛ آمارها بدن محمد نزدیک به هیچ!

محمد عباس زاده بازیکن اسبق پرسپولیس تهران و حال حاضر نساجی را باید یکی از آماده ترین بازیکنان حال حاضر لیگ دسته اول فوتبال کشور دانست.
عباس زاده فرشته نجات نساجی؛ آمارها بدن محمد نزدیک به هیچ!

به گزارش فرتاک ورزشی، عباس زاده در لیگ دسته اول فوتبال کشور که هم اکنون هفته 24 آن به پایان رسیده است، درخشش فوق العاده ای در ترکیب نساجی داشته و با گلزنی های خود سبب شده تا امتیازات زیادی نصیب نساجی شده و این تیم علی رغم تمامی مشکلات هم چنان یک مدعی در این مسابقات باشد..

این مهاجم آمداه فوتبال کشور به غیر از یک بازی، در تمامی بازی های نساجی حضور داشته و در پنج بازی گذشته توانسته 4 گل را به تور دروازه ی حریفان بچسباند تا نساجی هم چنان امیدوار به حضور در جمع مدعیان باقی بماند.

حال می خواهیم بررسی کنیم که بود و نبود عباس زاده در ترکیب نساجی چه تاثیری می تواند در جایگاه نساجی داشته باشد و آیا اگر این بازیکن تا این اندازه برای تیم موثر نبود، وضعیت نساجی در جدول چگونه بود.

نساجی در هفته ی اول، 3-1 از اکسین شکست خورد. دیداری که عباس زاده در آن حضور نداشت. درحالی که ببرهای مازندران منتظر درخشش عباس بودند، وی از هفته ی دوم استارت گلزنی خود را آغاز نمود.

عباس زاده دو هفته پشت سر هم  برای نساجی گلزنی نمود و در هفته ی دوم و سوم توانست 2 گل بزند تا با چهار گل زده در جایگاه سوم جدول گلزنان جای گرفته و زنگ خطر را برای دیگر مدعیان آقای گل در لیگ یک بصدا در آورد.

عملکرد عباس زاده تا اینجای کار به حدی برای نساجی حیاتی بوده است که اصلا نمی توان این تیم را بدون این بازیکن متصور نمود و بدون شک اگر عباس زاده از این آمادگی برخوردار نبود شاید حتی نساجی الان یکی از تیم های فانوس بدست لیگ یک بشمار می رفت .

 در هر حال باید نساجی فرشته نجات خود را بیشتر از گذشته تقویت نماید تا شاید کورسوی امیدی که در دل هواداران برای صعود به لیگ برتر وجود دارد با گلزنی های این بازیکن محقق شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jgnkp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حقدوست: پیروزی مقابل نساجی را به خانواده شهدا تقدیم می کنیم
سرمربی خیبر خرم آباد مطرح کرد؛

عباس‌زاده: برانکو گفت احتیاجی به من ندارد!
مهاجم نساجی مازندران مطرح کرد؛