تاریخ انتشار: 1395/11/30 20:29
اختصاصی| بازیکن خیبر مطرح کرد؛
کد خبر: 228239

پویا عالیخانی: بازی با ایرانجوان دیداری 6 امتیازی است

بازیکن تیم فوتبال خیبر خرم آباد معتقد است که بازی با ایرانجوان بوشهر، دیداری 6 امتیازی برای خیبر است.
پویا عالیخانی: بازی با ایرانجوان دیداری 6 امتیازی است

به گزارش فرتاک ورزشی، پویا عالیخانی هافبک تکنیکی خیبر گفت: ما بعد از سپری کردن چند هفته که با نتایج دور از انتظار توام شد قبل از بازی با نساجی میدانستیم که برای خروج از بحران به داشتن دو فاکتور اساسی نیازمندیم.اول اینکه خود بازیکنان با گرفتن جلسه ای به تحکیم رفاقتها و ایجاد وحدت و همدلی تاکید کردیم.دوم اینکه بسیار خوب در تمرینات حاضر شدیم و با گوش سپردن به فرامین کادرفنی به مصاف تیم خوب نساجی رفتیم که به لطف خدا،تلاش بازیکنان و حمایت هواداران 3 امتیاز بازی را کسب کردیم .

وی درخصوص شرایط تیم خیبر گفت: بعد از بازی نساجی تمریناتمان را بصورت مستمر ادامه دادیم،از حریفمان شناخت کافی داریم و راههای ضربه زدن به این تیم را مرور کرده ایم.خداروشکر این بازی محروم و مصدوم نداریم و با تمام قوا تنها برای کسب پیروزی به بوشهر میرویم.

وی درخصوص بازی با ایرانجوان بوشهر گفت: حریف ما تیمی جوان و قابل احترام است که اگر صاحب فضا شوند حریفانشان را به سختی مجازات می‌کنند.در عین حال آنها در فاز دفاعی شکننده اند و ما کاملا با برنامه برای پیروزی رهسپار بوشهر میشویم.این بازی عملا حکم یک بازی 6 امتیازی را دارد و بچه ها قطعا با تمام وجود تلاش خواهند کرد.

عالیخانی در پایان گفت: تشکر ویژه ای دارم از هواداران عزیز که همواره حامی ما بوده اند و تنها دلگرمی ما محسوب میشوند.به آنها قول میدهم خیبر با وجود انبوهی از مشکلات ریز و درشت ، با از خود گذشتگی و تلاش بازیکنان،کادرفنی و مدیریت در لیگ باقی خواهد ماند و خیال هواداران از این بابت راحت باشد. در پایان از زحمات آقای محمدرضا چگنی دکتر عزیزمان کمال تشکر و قدر دانی را دارم.

مصاحبه: "سیامک کوهگرزاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2on97o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هانی اسماعیلی درخصوص اتفاقات نساجی بیانیه صادر کرد
اختصاصی؛