تاریخ انتشار: 1395/11/30 21:42
اختصاصی| تحلیلی بر قوی‌ترین تیم لیگ دویی؛
کد خبر: 228219

شهرداری همدان؛ با تعصب و باغیرت پیش به سوی هدف

تیم فوتبال شهرداری همدان که در فصل گذشته توانست به لیگ دو صعود کند توانست در این فصل رقابت های لیگ دسته فوتبال کشور، تحت هدایت هادی گل محمدی در سه هفته مانده به پایان دور اول صعود خود را به دور دوم قطعی نمایید.
شهرداری همدان؛ با تعصب و باغیرت پیش به سوی هدف

به گزارش فرتاک ورزشی، شهرداری همدان که استفاده از ظرفیت بومی استان همدان را در دستور کار دارد توانسته با اعتماد به همین بازیکنان بومی نتایج بسیار خوبی را به دست آورد.

هادی گل محمدی در بازی هفته گذشته برابر نیرو زمینی تهران از 9 بازیکن بومی در ترکیب اولیه خود استفاده کرد که 4 بازیکنان آنها از سهمیه زیر جوانان ، امید و زیر 23 سال بوده است هر چند فوتبال حد و مرز نمی شناسد اما نباید از این کار ارزشمند  شهرداری همدان به سادگی گذشت.

شهرداری همدان توانسته است یک نسل جدید را معرفی کند که تا سالها می تواند  فوتبال همدان را بیمه کند ، نمونه ی آن پیمان حشمتی است که توانست از این تیم به تیم لیگ برتری استقلال خوزستان نقل مکان کند

تیم خوب و یکدست شهرداری همدان که علیرغم اینکه در نیم فصل 4 بازیکن اصلی خود را از دست داده بود نتوانست بازیکن جایگزین جذب کند و با داشته های خود نیم فصل دوم را آغار کردند اما این امر باعث نشد که در نتایج این تیم خللی وارد شود و گواه آن 9 برد متوالی می باشد.

شهرداری چی های همدان از  مشکلات مالی رنج میبرند به نحوی که 10 روز پیش از دیدار با شهرداری تبریز هیچ تمرینی را برگزار نکردند که همین مسئله باعث شد که نوار برد های پیاپی این تیم قطع شود .

شهرداری همدان علیرغم اینکه نتایج بسیار خوبی را به دست آورد است متأسفانه حمایت ها ، امکانات و منابع مالی  برای این تیم مهیا نبوده است.

لازم به ذکر است شهرداری همدان  سه شنبه سوم اسفندماه  در سمنان به مصاف هف خواهد رفت.

خبرنگار: "میثم احمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vwkdz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قاسم سیانکی: در بازیهای گذشته بدشانسی آوردیم/ دیدار با شاگردان سابق جذاب خواهد بود
سرمربی شهرداری بندرعباس مطرح کرد؛