تاریخ انتشار: 1395/12/05 15:40
سرمربی خونه به خونه مطرح کرد؛
کد خبر: 227237

دست‌نشان: صعود هیچ تیمی به لیگ برتر قطعی نشده است

سرمربی تیم فوتبال خونه‌به‌خونه گفت: صعود هیچ تیمی از لیگ دسته اول به لیگ برتر قطعی نشده و ۹ هفته تا پایان رقابت‌ها زمان باقی است.
دست‌نشان: صعود هیچ تیمی به لیگ برتر قطعی نشده است

به گزارش فرتاک ورزشی، نادر دست‌نشان در مورد پیروزی یک بر صفر مقابل راه‌آهن اظهار داشت: بازی خیلی سنگینی بود. هر دو تیم جانانه و سرعتی بازی کردند. بازیکنان راه‌آهن خیلی با انگیزه بودند و دین‌محمدی تیم خوبی درست کرده است. به هر حال ما به پیروزی رسیدیم، هرچند می‌توانیم در همان نیمه اول هم گلزنی کنیم. حریف سه بازیکن خطرناک در خط حمله دارد که توانستیم آنها را به‌خوبی مهار کنیم و به حریف موقعیت گلزنی ندادیم.

سرمربی تیم فوتبال خونه‌به‌خونه در مورد اینکه می‌توان گفت صعود چه تیم‌هایی به لیگ برتر قطعی شده است، گفت: خیر، هنوز 9 هفته تا پایان رقابت‌ها باقی‌است، حتی اکنون نمی‌توان گفت کدام دو تیم به طور قطعی در صدر جدول قرار دارند. گل‌گهر، سپیدرود، ملوان، خونه‌به‌خونه، نساجی، بادران همگی شانس برای صعود دارند.

دست‌نشان درمورد بازی هفته آینده مقابل ایرانجوان بوشهر گفت: بازی خانگی سخت‌تر از بازی‌های خارج از خانه است، حریفان در خانه ما برای دفاع می‌آیند و گلزنی به آنها سخت‌تر می‌شود. ایرانجوان هم دو هفته است که شکست خورده و می‌خواهد این باخت‌ها را جبران کند. بازی سختی با این تیم داریم.

وی در مورد شکست 3 بر صفر نفت آبادان مقابل پدیده، افزود: من به دلیل علاقه‌ای که به نفت و فوتبال آبادان دارم این بازی را دیدم، برای تیم نفت آبادان خیلی زحمت کشیدم و در کنار آبادانی‌های عزیز بودم تیمی که من می‌شناختم، با تیمی که مقابل پدیده دیدم، زمین تا آسمان تفاوت کرده است. تیم صنعت نفت 6-5 مهره جدید گرفته، اما از دیدن بازی این تیم لذت نبردم، در حالی‌که نفت آبادان همواره زیبا و تماشاگرپسند فوتبال بازی می‌کرد.

سرمربی تیم فوتبال خونه‌به‌خونه اضافه کرد: صنعت نفت قطعاً به لیگ یک سقوط نمی‌کند و بازیکنان خوبی دارد و هوادارانش از این تیم حمایت می‌کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mlz75

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اکسین البرز-نساجی مازندران/ تفکرات مربی کهنه کار در برابر شاگرد سابق