تاریخ انتشار: 1395/12/18 13:10
مدیرعامل نساجی مطرح کرد؛
کد خبر: 224468

فرض کنید من رفتم تا داور را بزنم اما آقای مایلی‌کهن شما قاضی‌القضاتی؟!

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: فرض کنید من رفتم تا داور را بزنم اما آقای مایلی‌کهن شما قاضی‌القضاتی؟!
فرض کنید من رفتم تا داور را بزنم اما آقای مایلی‌کهن شما قاضی‌القضاتی؟!

به گزارش فرتاک ورزشی، عبدالحمید رمضانی در خصوص اتفاقات روز گذشته نساجی و ملوان گفت:وقتی یک تیمی می‌بازد یکسری اتفاق تحت‌الشعاع آن باخت قرار می‌گیرد. با تمام احترامی که برای مایلی‌کهن قائل هستم دلیل اینکه او به من حمله کرد را نمی‌دانم. 

وی افزود: فرض کنید اصلا من رفتم که داور را بزنم. آیا این ارتباطی به مایلی‌کهن دارد؟ من به سمت داور رفتم، به او خسته‌نباشید گفتم و با او دست دادم و تنها گفتم که فیلم بازی را امشب ببین هم برای خودت خوب است و هم برای جامعه داوری. 

مدیرعامل نساجی تأکید کرد: بعد از این اتفاق دیدم مایلی‌کهن به سمت من حمله کرد و من هم چون سر سفره پدر و مادر بزرگ شده‌ام گفتم که حرمت او را حفظ کنم. به همین خاطر معرکه را ترک کردم ولی بعدها شنیدم که ظاهرا مایلی‌کهن غش کرده است.

رمضانی افزود: مایلی‌کهن برای من به عنوان بازیکن سابق تیم ملی و کاپیتان پرسپولیس محترم است و به نظرم او باید رفتارش را تغییر بدهد. متأسفانه داوری هم باعث شده بود تا جو استادیوم تحریک شود. در دقیقه 65 و 70 احساس می‌کنم دو پنالتی ما گرفته نشد و تمام صحنه‌های 50 - 50 را به سود ملوان زد. از دید من داور می‌دانست که چه کار دارد انجام می‌دهد. او یک استادیوم را علیه خودش کرد آن هم استادیومی که بهترین بازیکن تیمش را در اختیار نداشت.به جای اینکه مایلی‌کهن برود بعد از باخت تیمش را جمع کند و بازیکنانش را به رختکن ببرد بی‌دلیل به من حمله کرد. من تعجب می‌کنم مگر شما قاضی‌القضاتی؟! 

رمضانی در ادامه در خصوص محرومیت محرم عباس‌زاده گفت: عباس‌زاده توسط کمیته انضباطی فدراسیون تعلیق شده آن هم به خاطر اتفاقی که هیچکس ندیده و فقط نوذر رودنیل او را دیده است. فعلا تصمیمی در این خصوص گرفته نشده ولی امیدوارم با رأفت اسلامی و منش پهلوانی این بازیکن بخشیده شود چون او از 23 بازی 20 گل زده و به درد فوتبال این مملکت می‌خورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wrlrv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قوهای سفید انزلی توسط ببرهای مازنی شکار شدند
هفته بیست و هفتم لیگ یک؛

پشت پرده عدم پخش زنده بازی نساجی-ملوان
اختصاصی| عباس زاده مشکل اصلی صداوسیما؛