تاریخ انتشار: 1395/12/19 18:48
اختصاصی| از بازی در لیگ برتر و جام حذفی تا بازی در امیدهای خونه به خونه
کد خبر: 224158

محمدحسین بابا گلی را بهتر بشناسیم

بی شک برای روستازاده ای که از زمین های خاکی محل خود به بالاترین سطح فوتبالی رسید، کاری شایسته تحسین می باشد.
محمدحسین بابا گلی را بهتر بشناسیم

به گزارش فرتاک ورزشی، محمدحسین باباگلی، فوتبال حرفه ای را از تیم های پایه نساجی شروع کرد و پس از چهار سال فوق العاده و قهرمانی های متعدد به همراه تیم های پایه این باشگاه توسط استعدادیاب های باشگاه راه آهن به اردوی این تیم ریشه دار فوتبال ایران دعوت شد.

در زمان حضور وی در راه آهن مصادف با سرمربی گری حمید استیلی شد. البته استیلی شانس زیادی را برای وی قائل نشد و به باباگلی فرصت حضور در میدان را زیاد نداد البته ناگفته نماند وی مدتی را به خاطر شکایت باشگاه نساجی از وی در زمان مدیریت آقای درودگر نتوانست برای راه آهن به میدان برود که در پایان کمیته انضباطی حق را به باباگلی داد و شکایت نساجی را بی اساس خواند.

پس از رفتن استیلی از راه آهن و روی کار آمدن فرهاد کاظمی به عنوان سرمربی جدید این تیم، شرایط برای باباگلی به کلی تغییر کرد. باباگلی آنقدر در تمرینات به خوبی کار کرد که فرهاد کاظمی را مجبور کرد تا از وی به صورت ثابت در مسابقات استفاده کند.

راه آهن شرایط خوبی را از نظر جدولی سپری نکرد ولی فرهاد کاظمی این ریسک را به جان خرید و از این بازیکن کم سن و سال در ترکیب اصلی استفاده کرد. البته باباگلی نیز خیلی زود جواب اعتماد وی را با بازی خوب خود داد. در همان برهه از زمان بود که باباگلی توسط امیرحسین پیروانی برای حضور در تیم ملی جوانان دعوت شد.

اولین تجربه وی در تیم ملی جوانان مصادف شد با بازی های مقدماتی جام ملت های آسیا در رده جوانان که مقابل تیم های ملی جوانان کشور های تاجیکستان، ایتالیا، سوریه و عراق را به صورت فیکس به میدان رفت اما به یکباره در تصمیمی عجیب کادر فنی تیم ملی نام او را از حضور در ادامه کار خط زدند که او هم نتوانست هنوز دلیلی برای خط زدن نام خود پیدا کند.

درخشش باباگلی با راه آهن و فرهاد کاظمی سبب شد که باشگاه های زیادی خواهان وی شوند اما او علی رغم پیشنهادات متعددی که داشت و حتی در نزدیکی ثبت قرارداد با تیم نساجی نیز قرار داشت که با پیشنهادی از سوی تیم شهر ، خونه به خونه مواجه شد و آن جا بود که عشق و علاقه به سرزمین مادری مانع از آن شد که به پیشنهادات دیگر فکر کنند و بدون لحظه ای درنگ با خونه به خونه قرارداد بست.

در خونه به خونه شرایط جور دیگری برای وی رقم خورد چرا که سرمربی وقت خونه به خونه که خود نیز از این سمت برکنار شده بود علاقه ای به استفاده از بازیکنان جوان نداشت به همین علت باباگلی و هم سن و سالانش مجبور شدند به تیم امید های خونه به خونه اضافه شوند که در لیگ برتر امید های کشور فعالیت می کرد.

در امیدهای این تیم بر خلاف بزرگسالان شرایط مطابق انتظار برای باباگلی پیش رفت و وی به مهره ای قابل اتکا برای برای این تیم تبدیل شد. او در تیم امیدهای خونه به خونه توانست با دادن پاس گل های سه امتیازی  نقش بسزایی در صدر نشینی این تیم در لیگ برتر امید داشته باشد.

پس از روی کار آمدن نادر دست نشان به عنوان سرمربی جدید تیم بزرگسالان خونه به خونه و ید بالای وی در استفاده از بازیکنان جوان، باباگلی این امید را دارد که بتواند بار دیگر در سطح اول فوتبال کشور به بازی بپردازد.

نکته جالب این می باشد که شخص نادر دست نشان، محمد حسین باباگلی را به فوتبال در زمان حظور وی به عنوان سرمربی تیم نساجی به فوتبال معرفی کرد و حتی او در برنامه زنده تلویزیونی نیز به این عنوان اشاره کرد که بازیکنان جوانی نظیر وی را به فوتبال معرفی کرد.

حال باید نظاره کنیم که دست نشان سرمربی خونه به خونه از بازیکنانی نظیر باباگلی و هم سن و سالانش در ترکیب اصلی تیم بزرگسالان خونه به خونه استفاده می کند یا خیر. کاری را که دست نشان همیشه در تیم هایی که سرمربی گری آنان را بر عهده داشته است انجام می داد.

خبرنگار: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jgdmo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مجتبی رمضانی کجاست؟ ستاره ای به سادگی محو شد
اختصاصی|روزهای سیاه مجتبی رمضانی در لیگ یک؛

سیاست یک بام و دو هوای دست نشان در جناح راست
اختصاصی| راست بابلی ها با برادران خیری تضمین است؛

بازهم روح الله باقری و گل سه امتیازی
اختصاصی| احیای شماره 10 خونه به خونه؛