تاریخ انتشار: 1395/12/20 22:38
اختصاصی| سرمربی شاهین بوشهر مطرح کرد؛
کد خبر: 223914

کللی فرد: امروز یکی از مدعیان اصلی گروه را متوقف کردیم

تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در دیداری حساس اروند خرمشهر را در خانه اش متوقف کرد.
کللی فرد: امروز یکی از مدعیان اصلی گروه را متوقف کردیم

به گزارش فرتاک ورزشی از بوشهر، حمید کللی فرد پس از دیدار تیمش در برابر اروند خرمشهر اظهار داشت: هر کدام از بازیهای دور دوم حکم یک فینال دارد و ما هم امروز در برابر یک تیم مدعی که بازیکنان با تجربه لیگ برتری و همچنین از چند بازیکن جوان خوب بهره می بردند روبرو شدیم و موفق به کسب یک امتیاز با ارزش شدیم.

کللی فرد افزود: در ابتدای بازی غافلگیر شدیم اما در ادامه بازیکنان شاهین شهرداری بازی خوبی را ارائه دادند و پس از جبران گل خورده هم بر بازی مسلط بودیم و موقعیتهای خوبی را از دست دادیم و در مجموع تیم برتر میدان بودیم.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر اذعان داشت: متاسفانه در نیمه دوم یک گل کاملا اتفاقی دریافت کردیم اما با تعویض هایی که انجام دادیم هجومی تر و با یه مهاجم به دروازه حریف حمله کردیم تا توانستیم نتیجه را برابر کنیم و اگر کمی در این دیدار دقت بیشتری داشتیم می توانستیم تیم پیروز میدان باشیم.

وی بیان کرد: از بازیکنان رضایت کامل دارم آنها تمام توان خود را در این بازی گذاشتند و مردانه جنگیدند و امیدوارم در ادامه هم با همین جدیت و انگیزه نتایج دلخواه را بدست آوریم .

کللی فرد در ادامه گفت: هر چند رقابتها سخت و نزدیک است اما روی بازیهای خانگی حساب ویژه ای داریم و با تدبیر باید پیش برویم که غافلگیر نشویم و از فرصت های بدست آمده نهایت استفاده را ببریم.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر اشاره کرد: در دیدارهای خانگی با پشتوانه بزرگی به نام هواداران شاهین همراه خواهیم بود که اگر این هواداران به درستی سازماندهی شوند در دیدارهای خانگی عرصه را بر هر حریفی تنگ خواهیم کرد.

خبرنگار: "عبدالرضا کللی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nzqdo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرار از شکست با گلهای محمدی؛ اروند بدشانسی آورد
اختصاصی| دشت یک امتیازی شاهین در آبادان؛