تاریخ انتشار: 1395/12/23 23:41
پایان راه بادران، نساجی، اکسین و خونه به خونه؛
کد خبر: 223166

متمولین قافیه را باختند؛ رویا به پایان رسید، لیگ برتر شاید وقتی دیگر!

نتایج هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال کشور، تا حدودی سرنوشت مدعیان را مشخص کرد و از این پس تنها 5 تیم در کورس صعود قراردارند و دیگر تیم ها منتظر اگرو اما باید باشند.
متمولین قافیه را باختند؛ رویا به پایان رسید، لیگ برتر شاید وقتی دیگر!

دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال کشور در شهرهای مختلف کشور در حالی برگزار گردید که دیدار تیم های نساجی و خونه به خونه با تنش و درگیری بین هواداران نیمه تمام باقی ماند تا کمیته انضباطی در این خصوص تصمیم گیری نماید.

 

صرف نظر از این که تصمیم کمیته انضباطی در این خصوص چه خواهد بود، آن چه که دارای اهمیت می باشد این است که این تیم ها که مدعیان صعود به لیگ برتر هستند، هم از نظر فنی و نتیجه گیری قافیه را در این فصل از لیگ دسته اول باختند و هم این که از لحاظ اخلاقی بازنده این بازی بزرگ شدند اگرچه هنوز معلوم نیست علت درگیری چه بوده و کدام تیم و یا هوادار مقصر است ولی ای کاش ال مازنو می توانست بهتر از این به پایان برسد.

 

در دیگر بازی حساس که در تهران و به میزبانی بادران صورت گرفت، قوهای انزلی توانستند در برابر شاگردان ربیعی به یک امتیاز دست یابند و هم چنان امیدوار به صعود باقی بمانند اما این تساوی شاید پایان کار بادران برای صعود به لیگ برتر در این فصل بود و آنها باید رویاهای خود را در سالهای بعد دنبال نمایند.

 

اکسین هم بازی را در برابر مس رفسنجان واگذار نمود تا او هم دیگر امیدی برای صعود نداشته باشد و گل محمدی هم نتواند این کشتی به گل نشسته را به ساحل نجات برساند.

 

سپیدرود و پارس جنوبی را باید شادترین تیم های این هفته از لیگ دسته اول دانست که علاوه براینکه خود به پیروزی رسیدند، تمام رقبایشان یا شکست خوردند یا تساوی کسب نمودند تا آنها بیشتر به صعود امیدوار باشند.

 

مس کرمان هم علی رغم نتایج خوبی که در نیم فصل دوم کسب نموده است در این هفته در برابر فولاد یزد شکست را پذیرا شد تا بهترین فرصت را برای حضور در صدر جدول از دست بدهد.

 

جان کلام این که نتایج این هفته تا حدودی تکلیف تیم های بادران، اکسین، خونه به خونه و نساجی را مشخص نمود و این تیم ها از شانس بسیار کمی برای صعود برخوردار خواهند بود و اگر واقع بین باشیم باید برای صعود به لیگ برتر رویاهای خود را در فصلی دیگر دنبال نمایند.

 

نویسنده: نادر دارستانی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rrewm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ تحلیلی بر شرایط تیم های بالای جدول لیگ یک
فرصت جبران برای تیم های متمول اندک است