تاریخ انتشار: 1396/01/10 21:10
اختصاصی| سرمربی مس رفسنجان مطرح کرد؛
کد خبر: 220340

میشو کریستیچوویچ: به هدفمان که نباختن بود رسیدیم

میشو کرستیچوویچ : مهمتر از هر چیز در این بازی نباختن بود چون ما مصدومان زیادی داشتیم .
میشو کریستیچوویچ: به هدفمان که نباختن بود رسیدیم

به گزارش فرتاک ورزشی از بوشهر، تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته بیست و نهم لیگ دسته اول کشور موفق شد در بوشهر تیم ایرانجوان را با تساوی بدون گل متوقف کند که سرمربی این تیم در پایان این دیدار در خصوص این دیدار اظهار داشت : می دانستیم که ایرانجوان یک تیم ریشه دار و قدیمی است که بازیکنان هجومی خوبی ، خصوصاً در خط حمله دارد که می تواند تیم ما را اذیت کند و در این بازی جنگ در میانه میدان بود و در مجموع بازی خوبی از دو تیم شاهد نبودیم.

وی در خصوص حریف امروز تیمش هم افزود : ایرانجوان تیمی است که با حرکات انفرادی چند بازیکن که به این تیم کمک می کنند نتیجه می گیرد که در سال گذشته امین مشایخ را داشتند و امسال هم مهدی قائدی که بازیکن فوق العاده ای است .

ایشان در ادامه اظهار داشت : بوشهر همیشه بازیکنان خوبی را پرورش می دهد و مادر سال گذشته حسین موجی و پورامینی را داشتیم که کمک زیادی به ما کردند.

سرمربی مس رفسنجان در خصوص شرایط تیمش هم اضافه کرد : من موقعی به این تیم اضافه شدم که نتایج خوبی کسب نکرده بود ولی با تلاشی که انجام شد موفق شدیم تیم را بالا بکشیم و من تیمی را مهیا کردم که با همه رقبا خوب بازی می کند ولی در طول این بازیها داوری به ما ضربه زد و گرنه جایگاه ما بالای جدول بود.

میشو کرستیچوویچ در خصوص داوری ها نیز بیان داشت : من یک خارجی هستم و چیزی که در مورد داوری دیده ام بخواهم منصفانه قضاوت کنم اینست که داوری ها خوبی در لیگ دیده ام ولی داوری های ضعیف بسیاری نیز بوده که امیدوارم این نوسانات برطرف شود و چیدمان داوری ها بهتر شود.

وی در پایان گفت : من لیگ امسال را طوری دیدم که تیم برگزیده وجود نداشته و بعضی تیمها با خوش شانسی و بعضی با بدشانسی در بالا و پایین جدول قرار گرفته اند و با توجه به اتمام لیگ چندین تیم مدعی صعود و سقوط هستند.

خبرنگار: "محمدرضا زائری"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pvxal

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رستگاری میشو با آرمان رمضانی در لیگ یک
اختصاصی| بازهم یک محصول دیگر از باغات رفسنجان؛

روز های زمستانی میشو در هوای بهاری رفسنجان
اختصاصی| کلافگی میشو در رفسنجان؛