تاریخ انتشار: 1396/01/12 14:01
اختصاصی| مس سه امتیاز شکار کند و بس؛
کد خبر: 220073

تقلید سرمربی مشهور از سبک بازی کی‌روش

داستان لیگ به روزهای جدایی خود رسیده است...روزهای جدایی تیم‌ها در بالا و پائین جدول از یکدیگر و اینکه مدعیان صعود در هفته‌های پایانی و اضلاع چند ضلعی سقوط وفانوس به دستان به طور رسمی رونمایی می‌شوند.
تقلید سرمربی مشهور از سبک بازی کی‌روش

به گزارش فرتاک ورزشی از کرمان، در هفته‌ای که شاید 5 تیم نهایی کاندیدای صعود به لیگ برتر در این فصل از لیگ یک به طور رسمی مشخص شدند،منصور ابراهیم‌زاده در کرمان سه امتیاز حیاتی را به حساب تیم خود واریز کرد تا تیم مس وداع زود هنگامی با جمع مدعیان نداشته باشد.

حالا همه می‌توانند تشخیص دهند که دو تیم صعود کننده این فصل به لیگ برتر از جمع 5 تیم گل‌گهر، سپیدرود، ملوان، پارس و مس خواهد بود. قطعا این جمع می‌تواند حتی در هفته‌ی آینده ریزش بیشتری هم داشته باشد.

در این هفته مس در بازی خانگی خود فقط یک چیز را می‌خواست و آن سه امتیاز بی دردسر برابر آلومینوم بود... موضوعی که البته با بازی خوب مسی‌ها خیلی خوب هم به آن رسیدند.

شاید بازی مس خیلی هیجان انگیز نبود و این تیم در خانه فشار همه جانبه‌ای روی دروازه‌ی تیم اراکی نیاورد اما بازی این تیم از آن حیث خوب ارزیابی می‌شود که این تیم هم بسان بازی‌های تیم ملی یک فوتبال اقتصادی کم خرج اما پربهره را در دستور کار قرار داده بود.

درست در روزهایی که کارلوس کیروش در تیم ملی می‌داند شکار سه امتیاز به هرچیز ارجحیت می دهد و با یک فوتبال اقتصادی به آن نیز می‌رسد، ابراهیم‌زاده در مس نیز در بازی با آلومینیوم همین موضوع را در دستور کار قرار داد و وقتی تیم او خیلی به موقع به گل رسید، با ارایه یک بازی منطقی و کنترل شده اجازه نداد که حریف فضایی برای ضربه زدن به تیم خود پیدا کند.

فوتبالی که سبک بازی آن می‌تواند به کسب امتیاز کامل در بازی فوق العاده حساس رشت و برابر سپیدرود در هفته‌ی آینده هم منجر شود و مس اگر در این بازی نیز هوشمند باشد و به موقع و از روی معدود حملاتش به گل برسد و در مقابل فضاهای حیاتی را از حریف بگیرد با کسب سه امتیاز بازی فینال در رشت صعود را در چند قدمی خود ببیند.

ابراهیم‌زاده به نوعی بعد از گل محبوب‌مجاز در بازی با آلومینوم بازی در رشت را تمرین کرد و با دادن توپ به حریف عملا زمین را از این تیم گرفت و از همین رو بود که مس بدون دردسر برروی دروازه‌ی خود و البته کمترین فشار روی دروازه‌ی حریف به پیروزی رسید.... اتفاقی که در رشت هم می‌تواند مس را از زمین بازی با دست پر خارج کند.

بعد از باخت تلخ در یزد و عقب افتادن دست مس، حالا این تیم باید جبران بازی ساده در یزد در بازی مشکل رشت کند و این تیم چاره‌ای ندارد جز اینکه اصلا اجازه ندهد در رشت میزبان به امتیاز کامل این بازی برسد ومیان خود و مس شکاف بی‌اندازد.

نویسنده: "سعید قرائی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36lde7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حواشی خودساخته گریبان مس کرمان را گرفته است!
اختصاصی| سرد و بی روح به سبک مس کرمان؛

حرکت نامحسوس ابراهیم زاده در صدر لیگ یک
اختصاصی| صدای لیگ برتری شدن در کرمان شنیده شد؛