تاریخ انتشار: 1396/01/14 22:40
اختصاصی| بخاطر مردم خرمشهر ببـرید؛
کد خبر: 219562

خرمشهری ها چشم انتظار دیدار با نفت و گاز گچساران؛ لحظانی سخت برای نیکبخت

دیدار تیم های اروند خرمشهر و نفت و گاز گچساران یکی از بازی های مهم مرحله دوم لیگ دسته دوم است که خرمشهری ها به کم تر از برد رضایت نمی دهند.
خرمشهری ها چشم انتظار دیدار با نفت و گاز گچساران؛ لحظانی سخت برای نیکبخت

فردا دیداری سرنوشت ساز در لیگ دسته دوم فوتبال  برگزار خواهد شد که در یک سوی آن اروند خرمشهر قرار دارد که نیمکت خود را دچار تغییر داده و در بازی گذشته از این تغییر نتوانسته نتیجه بگیرد و فردا شاید در دومین بازی برای نیکبخت سرمربی این تیم  با توجه به حساسیت این بازی، فرصت چندانی باقی نمانده باشد که خود را به اروندی ها اثبات کند و باید در این بازی نتیجه و آنهم فقط پیروزی کسب نماید.

کانال رسمیهواداران اروند در پیامی آورده است:«پیش بسوی بازی مهم با تیم نفت و گاز گچساران بازی که مساوی هم بدرد تیم ما نمیخوره و فقط برد میتواند ما رو به جدول برگرداند امیدواریم بازیکنان و کادر فنی درک مناسبی از این بازی داشته باشـند».

عید تمام شد؛ دید و بازدید هم تمام شد الان دیگه وقته بردن است ۹۰ دقیقه باید حمله کرد حتی اگر سه گل از حریف جلو باشیم پس بخاطر مردم خرمشهر ببـرید .

لازم بذکر است نفت و گاز گچساران در بازی برگشت در مرحله اول بازی ها در خرمشهر و در زمان سرمربیگری شهرام مهرپیما 1-0 شکست خورده است  و آیا فردا این نتیجه تکرار می شود یا نفتی ها پیروز می شوند و نیکبخت باید منتظر روزهای سخت تری در خرمشهر باشد چون زمانی برای جبران شاید وجود نداشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ny5qk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برکناری مهرپیما نه به نفع باشگاه است، نه به نفع خرمشهر!
اختصاصی| اشتباهی که مدیرعامل اروند خرمشهر انجام داد؛

شهرام مهرپیما از هدایت اروند خرمشهر برکنار شد
اختصاصی| با پیامک مدیرعامل به سرمربی؛

شکست شاهین در روز اشتباهات دامنه دار و مشکوک داور
اختصاصی| نفت و گاز با پیروزی به صدر تکیه زد؛