تاریخ انتشار: 1396/01/15 21:08
سرمربی مس رفسنجان مطرح کرد؛
کد خبر: 219354

میشو: 7، 8 تیم بالایی مدعیان صعود به لیگ‌برترند

میشو کریستوویچ سرمربی مس رفسنجان می‌گوید 8 تیم برای قهرمانی و صعود به لیگ‌برتر فرصت دارند.
میشو: 7، 8 تیم بالایی مدعیان صعود به لیگ‌برترند

به گزارش فرتاک ورزشی، میشو درخصوص بازی با ایرانجوان بوشهر و نتیجه این بازی گفت: متاسفانه در بازی با ایرانجوان با یکسری کمبودها مواجه شدیم و با چند مصدوم به بوشهر سفر کردیم. به همین دلیل مجبور به استفاده از بازیکنان امیدمان شدیم که حضورشان در این بازی مفید واقع شد و اجازه نفوذ به دروازه‌مان توسط مهاجم جوان این تیم(مهدی قائدی) ندادیم. به نظرم یک امتیاز گرفتن در بوشهر کم از برد نیست.

او در ادامه درباره عملکرد مهدی قائدی در جمع بوشهری‌ها گفت: بوشهر همیشه از بازیکنان خوبی بهره می‌برد، سال گذشته هم زمانی که مقابل ایرانجوان بازی داشتیم عملکرد او را دیده بودم و می‌دانستم که نام او روزی بر سر زبان‌ها خواهد آمد. از حضورش در جمع تیم‌ملی جوانان خوشحالم و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. او می‌تواند در فوتبال ایران پدیده شود اگرچه امروز هم در لیگ یک پدیده‌ای است.

وی در خصوص رویارویی با فجرسپاسی خاطرنشان کرد: فجر موقعیت بدی دارد و با توجه به شرایطی که آنها در جدول دارند ما باید تمام توانمان را به کار ببریم تا اجازه نفوذ به آنها ندهیم چون آنها در چنین بازی‌هایی بهترین بازی‌شان را ارائه می‌دهند و سعی می‌کنند که امتیاز بگیرند. البته نباید فراموش کرد که آقای پیروانی مربی خوب و باتجربه‌ای است و قطعا در این بازی به شاگردان‌شان اجازه از دست رفتن امتیاز را نمی‌دهد. 

سرمربی مس رفسنجان درباره عملکرد همتای کرواتش در تیم گل‌گهر سیرجان ابراز امیدواری کرد و گفت: از اینکه وینکو توانسته تیمش را صدرنشین کند و کار را به نفع خود به پایان ببرد خوشحالم. قطعا تیم او تا روز آخر به روند خوبش ادامه می‌دهد و یکی از تیم‌هایی خواهد شد که به لیگ‌برتر صعود می‌کند. او سال‌ها در ایران زحمت کشیده و اثرات زیادی روی فوتبالش داشته است، او امسال توانست تیمی که سال‌های گذشته برای بقا و ماندگاری در لیگ می‌جنگید را مدعی کند و امروز روزی است که مزد زحماتش را باید بگیرد.

میشو در پایان در خصوص 5 بازی پایانی لیگ یک و اینکه کدام تیم‌ها را مدعیان صعود می‌توان دانست می‌گوید: من فکر می‌کنم 7، 8 تیم بالای جدول با توجه به حساسیت هفته‌های پایانی شانس صعود به لیگ‌برتر را دارند. این موضوع بستگی به این دارد که تیم‌ها چطور بازی کنند و چطور از شرایطشان استفاده ببرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bkro8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


میشو کریستیچوویچ: به هدفمان که نباختن بود رسیدیم
اختصاصی| سرمربی مس رفسنجان مطرح کرد؛

رستگاری میشو با آرمان رمضانی در لیگ یک
اختصاصی| بازهم یک محصول دیگر از باغات رفسنجان؛

روز های زمستانی میشو در هوای بهاری رفسنجان
اختصاصی| کلافگی میشو در رفسنجان؛