تاریخ انتشار: 1396/01/16 21:39
اختصاصی| سرمربی مس کرمان مطرح کرد؛
کد خبر: 219077

ابراهیم‌زاده: برای داور بازی متاسفم/ داور 6 امتیاز به سپیدرود هدیه داد

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان پس از پایان بازی تیم خود برابر سپیدرود که با شکست یک بر صفر مس انجام شد به شدت از داوری این بازی گلایه کرد.
ابراهیم‌زاده: برای داور بازی متاسفم/ داور 6 امتیاز به سپیدرود هدیه داد

به گزارش فرتاک ورزشی از کرمان، منصور ابراهیم‌زاده گفت: این پیروزی را به هواداران سپیدرود تبریک می‌گویم و در مورد این تیم نمی‌توانم صحبت کنم اما در رابطه با داور بازی باید بگویم که از نوع قضاوت او بسیار متاسفم.

وی افزود: داور در این مسابقه‌ی حساس اصلا خوب قضاوت نکرد و با اشتباهات عدیده‌ی خود زمینه‌ی شکست تیم ما را فراهم کرد و ما در این زمینه باید سوالات خودمان را مطرح کنیم.

سرمربی مس در رابطه با خطای پنالتی که علیه تیم او اعلام شد گفت: قبل از خطای پنالتی بازیکن ما به درستی توپ را تصاحب کرد که داور آن را خطا گرفت و همین خطا در نهایت منجر به اعلام پنالتی شد و اگر داور به درستی قضاوت می‌کرد هیچ زمان این صحنه در محوطه‌ی جریمه‌ی ما اتفاق نمی‌افتاد.

ابراهیم‌زاده با بیان اینکه بارها برروی نظارت بر بازی‌های لیگ یک تاکید کرده بود افزود: ما می‌دانستیم که سرانجام روزی این عدم نظارت‌های درست و در پی آن اشتباهات داوری برای ما مشکل ایجاد می‌کند که در نهایت امروز شاهد رخ دادن این موضوع بودیم.

وی در مورد شانس صعود مس به لیگ برتر گفت: 4 بازی و 12 امتیاز باقی مانده است و ما حالا با صدر جدول 6 امتیاز اختلاف داریم که باید ببینیم در هفته‌های آتی وضعیت جدول به چه شکل در خواهد امد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2azqpv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ابراهیم‌زاده: هفته‌های پایانی لیگ همیشه سرنوشت ساز است
سرمربی مس کرمان مطرح کرد؛

تقلید سرمربی مشهور از سبک بازی کی‌روش
اختصاصی| مس سه امتیاز شکار کند و بس؛

حواشی خودساخته گریبان مس کرمان را گرفته است!
اختصاصی| سرد و بی روح به سبک مس کرمان؛

حرکت نامحسوس ابراهیم زاده در صدر لیگ یک
اختصاصی| صدای لیگ برتری شدن در کرمان شنیده شد؛