تاریخ انتشار: 1396/01/17 15:12
اختصاصی| لیگ برتر در همین نزدیکی است؛
کد خبر: 218940

چهار رکورد توسط سپیدرود در هفته سی‌ام لیگ یک شد

تیم فوتبال سپیدرود رشت در خانه و درحضور پرشور هواداران خود موفق شد مس کرمان را با شکست 1-0 بدرقه کند.
چهار رکورد توسط سپیدرود در هفته سی‌ام لیگ یک شد

به گزارش فرتاک ورزشی، سپیدرودی ها در این فصل باحمایت پرشور هواداران خود و هدایت های علی نظرمحمدی و کادرفنی فوق العاده اش، موفق شده نتایج در خور و شان رشت کسب کند و از تیم لیگ دویی که هیچ کس شناختی از آن نداشت، اکنون یک مدعی برای صعود به لیگ برتر بسازد.

رشتی ها آنقدر این فصل خوب کار کرده اند که آنها چشم باشگاه های بزرگ پایتخت نشین را به ساق پاهای بازیکنانشان دوخته اند و با اعتماد به بازیکنان جوان و استفاده از بازیکنان باتجربه، اکنون بر صدر رقابت های لیگ یک جا خشک کرده اند. آنها در بازی دیروز (چهارشنبه) مقابل مس کرمان چهار رکورد زدند که در ذیل می خوانید:

* سرخپوشان شهرباران با کسب پیروزی مقابل مس کرمان، شمار پیروزی هایشان را به عدد 15 رساندند. آنها در بین تیم های شرکت کننده در لیگ یک امسال، بیشتری پیروزی را از آن خود کرده اند.

* سپیدرود در خانه توانسته 37 امتیاز کسب کند و این درحالی است که تیم های دیگر بااختلاف های فراوان، در رده های بعدی قرار دارند.

* بهترین دروازه بان لیگ یک در سپیدرود رشت جای گرفته است. سیدمحمد حسینی با بسته نگه داشتن دروازه خود در بازی دیروز، شمار کلین شیت های خود را به عدد 16 رساند و یک تنه در صدر جدول بهترین دروازه بانان لیگ یک قرار دارد.

* رشتی ها به رکورد جالبی دست یافتند و آنها در 42 بازی گذشته خانگی خود، شکستی را در کارنامه ندارند و آخرین شکست خانگی آنها در لیگ دو رقم خورده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pvl9a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نظرمحمدی: نسبت به صدرنشینی هیجان زده نیستیم
اختصاصی| سرمربی سپیدرود رشت مطرح کرد؛

داوری صدرنشینی را از ما گرفت
سرمربی سپیدرود رشت مطرح کرد؛

عوامل موفقیت سپیدرود چیست؟!
اختصاصی| به بهانه تسخیر صدر جدول توسط سپیدرود؛

محرومیت حسین کعبی از همراهی سپیدرود رشت
اختصاصی| جانشین کعبی در ترکیب سپیدرود کیست؟؛