تاریخ انتشار: 1396/01/18 13:58
اختصاصی| سرمربی اروند خرمشهر مطرح کرد؛
کد خبر: 218744

علی نیکبخت: بادرایت کادرفنی و بازیکنان سهمیه لیگ یک را تقدیم مردم خرمشهر و حاج آقا سامری خواهیم کرد

تیم کارون اروند خرمشهر موفق شد در رقابت های مرحله دوم لیگ دسته دوم تیم مدعی صعود نفت و گاز گسچاران را ببرد.
علی نیکبخت: بادرایت کادرفنی و بازیکنان سهمیه لیگ یک را تقدیم مردم خرمشهر و حاج آقا سامری خواهیم کرد

به گزارش فرتاک ورزشی، علی نیکبخت سرمربی موفق اروند خرمشهر از شرایط این تیم و رقابت های امسال لیگ دسته دوم فوتبال کشور سخن گفت که در ادامه می خوانیم:

* به دلیل اینکه مدتی از تیم دور بودم بازیکنان تیم کمی از ان شرایط ایده ال بدنی که مد نظر من بود فاصله گرفته بودند و همین امر باعث شد که اروند بازی حساس خانگی را مقابل شهرداری همدان از دست بدهد،البته نا گفته نماند که در ان بازی ما مقابل همدانی ها با یک گل پیش بودیم.

*خدا را شاکرم که تیمی بسیار خوبی را در اختیار داریم، شما اگر به نتایج این تیم دقت کنید متوجه این مهم می شوید چرا که در بازی با شهرداری همدان ما یک بر صفر پیش بودیم که بازی را واگذار کردیم،در بازی با شاهین در لحظات پایانی برد را با تساوی عوض کردیم در بازی با گچساران نیز در ابتدا یک گل را زدیم و بعد مساوی شد اما با درایت بازیکنان اروند توانستیم برد شیرینی را بدست بیاوریم.

*تیم نفت و گاز گچساران تیم بسیار خوبی می باشد به این دلیل که از ابتدای فصل مربی ثابتی را بر روی نیمکت خود می دید،البته این تیم پشتوانه خوبی از لحاظ مالی برخوردار می باشد و همین سبب شد که چند مهره تاثیر گذار را به خدمت بگیرند و از هماهنگی بسیار خوبی با یکدیگر برخوردار می باشد،که این هماهنگی در بازی های جام حذفی و بازی های خوب تدارکاتی این تیم به حد بالای رسیده است و گچسارانی ها را میتوان یکی از تیم های مدعی صعود به لیگ یک نامید،در نیم فصل هم خرید های خوبی با نظر مربی خود انجام داده اند درست بالعکس ان چیزی که من هستم چرا که در ابتدای فصل بنده با اروند نبودم و سپس یک تیم بسته را تحویل گرفتم ولی شرایط برای همکاری محیا نبود اما بار دیگر امده ام و با اینکه یک شناخت هفتاد درصدی را نسبت به بازیکنانم دارم و البته سه مهره را نیز گرفته اند ولی در کل با همین روند به بازی های آینده گام بر می داریم امیدوارم که شرمنده مردم خوب این استان نشویم.

*نماینده سمنان نیز تیم خوبی تا اینجای کار نشان داده است و از مهره های خوبی نیز بهره می برد البته از مربی کار بلد و فهیمی بهره می برد. عقیده شخصی من این می باشد که هر شش تیم حاظر در این گروه تا هفته های پایانی برای صعود می جنگند و برای همین ما بازی سختی مقابل هف در سمنان داریم ولی شانس زیادی برای پیروزی مقابل سمنانی ها داریم.

*سطح رقابت های لیگ دسته دوم نسبت به سال های گذشته بسیار بالا رفته است چرا که در فصول گذشته لیگ دسته اول تعداد تیم ها بالاتر بود ولی ریزش تیم های در لیگ یک باعث شد که بازیکنان مازاد لیگ یکی به لیگ دسته دوم بیایند که همین سبب شده است سطح رقابت های لیگ دسته دوم بالا برود.

*به شخص این عقیده را دارم که رقابت های مرحله دوم لیگ دسته دوم با رقابت های لیگ یک تفاوت چندانی ندارد و این نکته را یاداور می شوم که تیم هایی که به لیگ دسته اول صعود می کنند با اضافه کردن چند مهره می توانند در رقابت های لیگ دسته اول حرف برای گفتن داشته باشند که تیم ما نیز از این قاعده مستثنی نیست،چرا که بازیکنان خوبی را در اختیار داریم که این میتواند نوید بخش روز های خوب در اینده ای نزدیک باشد.

*در اروند بیش ازهفتاد در صد نفرات بومی می باشند که از بیشتر ان ها از ابادان و خرمشهر می باشند که تمامی نفرات تیم با انگیزه یک دل و متحد برای صعود به لیگ دسته اول می باشند.

* امیدوارم که بتوانم یک هدیه نا قابل به همراه مدیریت خوب این تیم حاج آقا سامری به مردم خوب خرمشهر و استا خوزستان که بی شک این منطقه برای کشور مان بسیار با اهمیت می باشد چرا که در طول هشت سال دفاع مقدس کمک شایانی به کشور عزیزمان کردند امیدوارم که این ارزوی قلبی بنده به حقیقت بپیوندد و کار کوچکی برای این خطه انجام بدهم.

*در این گروه حداقل تا دو هفته دیگر به شخصه این حرف را نقل می کنم که هر شش تیم مدعی صعود می باشند بی شک هر تیمی که بتواند از امتیاز میزبانی خود به خوبی استفاده کند میتواند به لیگ یک صعود کند اما به طور کلی همدان،تبریز و گچساران تیم های خوبی را روانه مسابقات کرده اند.

*از فدراسیون خواستارم که در هفته های باقی مانده لیگ دو ناظر ها و داوران قوی تری را برای بازی ها بگذارند تا خق تیمی اجحاف نشود در سال های گذشته مشاهده می شد که با شروع لیگ دو سه تیم از ادامه مسابقات انصراف می دادند و رقابت تنها بین سه تا چهار تیم بود. به شخصه این خواهش را دارم که نظارت دقیق تری در هفته های پایانی داشته باشند چرا که تیم ها سرمایه گذاری خوبی را انجام داده اند

*در بازی گذشته متاسفانه داور اشتباهات سهوی را داشت و یک پنالتی را برای ما و البته یک پنالتی را نیز برای گچساران نگرفت که به همین علت کمی بازی به حاشیه رفت. اما معتقدم که از روی عمد داور تصمیم نگرفت ولی در کل می توانست قضاوت بهتری را داشته باشد،به همین دلیل می گویم که از فدراسیون می خواهم که نظارت دقیق تری در هفته های پایانی داشته باشد. چند هفته بیش تر نمانده است و ممنون می شوم که این خواسته بنده را انجام بدهند. با انجام دادن این مهم اگر تیمی که با هزینه شخصی سرمایه گذاری کرده است اگر نتوانستند به موفقیت برسند لااقل این را می گویند که داوری باعث متضرر شدن ان ها نشد.

* در پایان تشکر ویژه ای از هواداران خونگرم ابادانی و خرمشهری را دارم که در بازی های خانگی تیم را مورد لطف خود قرار می دهند.و ازمدیر عامل تمام ورزشی کارون اروند خرمشهر اقای سامری نهایت تقدیر و تشکر را دارم که به تمامی مشکلات تیم رسیدگی می کند.

خبرنگار: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w7qyx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت علی نیکبخت به نیمکت اروند خرمشهر
اختصاصی| کام‌بک نیکبخت به خرمشهر؛