تاریخ انتشار: 1396/01/18 23:46
بازیکنان خود را بدهکار هواداران می‌دانستند
کد خبر: 218633

نظرمحمدی: جدال برای صعود تا روز آخر ادامه دارد

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت اعتقاد دارد جدال تیم‌ها برای صعود به لیگ برتر تا روزهای آخر ادامه خواهد داشت.
نظرمحمدی: جدال برای صعود تا روز آخر ادامه دارد

علی‌ نظرمحمدی در خصوص برتری یک بر صفر تیمش مقابل مس کرمان اظهار داشت: بازی بسیار سخت، سنگین و نفس‌گیری بود. مس کرمان شانس این را داشت که با پیروزی در این دیدار هم‌امتیاز ما شود و خود را به صدر جدول نزدیک‌تر کند. تیم ما هفته گذشته مقابل نفت مسجدسلیمان با ناداوری و پنالتی واضحی که به نفع‌مان گرفته نشد شکست خورد، از این جهت هم این بازی از اهمیت بالایی برخوردار بود.

 

وی افزود: در خانه خودمان و مقابل 15 هزار هوادارمان بازی می‌کردیم، بچه‌ها هم به دلیل اینکه بازی قبلی را شکست خورده بودیم خودشان را بدهکار هواداران می‌دانستند. بازی بسیار تاکتیکی بود و خوشبختانه توانستیم سربلند از زمین خارج شویم. خدا را شکر می‌کنم که توانستیم دروازه خودمان را در این بازی هم بسته نگه داریم. بعد از گلی که زدیم می‌توانستیم دوباره دروازه حریف را باز کنیم اما بی‌دقت بودیم و فرصت‌ها را از دست دادیم.

 

سرمربی سپیدرود رشت با تمجید از مس کرمان تصریح کرد: مس تیم خوبی است و مربی بسیار خوب و با تجربه‌ای دارد. این شکست هیچ چیز از ارزش‌های آن تیم کم نمی‌کند.

 

نظرمحمدی در مورد فشردگی تیم‌ها در رتبه‌های بالایی جدول گفت: مطمئناً این جدال تا روز آخر ادامه خواهد داشت. این موضوع نشان دهنده آن است که این فصل برخلاف سال‌های گذشته که یک تیم از چند هفته مانده به پایان صعود خود را قطعی می‌کرد، بسیار سنگین و نفس‌گیر است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gv6x5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چهار رکورد توسط سپیدرود در هفته سی‌ام لیگ یک شد
اختصاصی| لیگ برتر در همین نزدیکی است؛

نظرمحمدی: نسبت به صدرنشینی هیجان زده نیستیم
اختصاصی| سرمربی سپیدرود رشت مطرح کرد؛

فرار یاران نظرمحمدی از بحران با گل کاپیتان حق‌شناس
اختصاصی| باحضور پرشور رشتی ها در ورزشگاه؛

اعتراض شدید باشگاه مس کرمان به داور بازی با سپیدرود
اختصاصی| داور نتیجه بازی را رقم زد؟؛