تاریخ انتشار: 1396/01/20 17:38
واقعیتی تلخ برای مردم جم؛
کد خبر: 218255

پارس جنوبی در صورت لیگ برتری شدن نمی‌تواند در جم میزبانی کند؟!

مهدی تارتار سرمربی باشگاه پارس جنوبی جم گفت:در بازی مقابل نساجی بسیار قوی بازی کردیم و می توانم به صراحت بگویم در حد تیمهای لیگ برتری نشان دادیم.بدون تعارف بچه مقابل نساجی فراتر از انتظار ظاهر شدند و همین موضوع من را به آینده امیدوار کرد.
پارس جنوبی در صورت لیگ برتری شدن نمی‌تواند در جم میزبانی کند؟!

به گزارش فرتاک ورزشی، سرمربی پارس جنوبی جم ادامه داد:باید بالای 7 گل به نساجی میزدیم اما توپ هایمان به گل تبدیل نشد.حس کردم بدنهای بازیکنان نساجی سنگین است یا شاید بعد از عید خوب تمرین نکرده اند اما این تیم ریشه دار همواره بزرگ است و قابل احترام.

تارتار در مورد آینده تیمش در این بازی های واپسین گفت:باید از دو بازی آتی مقابل گل گهر و ملوان 4 امتیاز و شاید هم بیشتر بگیریم تا بیش از گذشته به صعود امیدوار شویم.برای بازی های پیش رو تمرکز بالا می طلبد که این مهم را بچه به خوبی واقف هستند.پارس جم لیگ برتری شود یک استان سودش را خواهد برد و تاثیرات زیادی در منطقه خواهد داشت.

وی در پاسخ به این سوال که اگر تیم بالا بیاید شاید منطقه ویژه به صورت حرفه ای نتواند تیمداری کند اینگونه پاسخ داد:راستش خودم هم چیزهایی شنیده ام اما اکنون مهمترین مسئله تیم است که باید لیگ برتری شود.از من مربی تا بازیکنان همه و همه در کنار کادر مدیرتی به یک هدف واحد فکر می کنیم و آنهم بهترین عملکرد در این هفته های حساس است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dmakp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آمار عجیب سرمربی پرسپولیسی /۱۹ بازی بدون باخت

انقلاب تارتار در پارس جنوبی جم
اختصاصی| یادداشتی در مورد مهدی تارتار؛

 پارس جم هر دویست و دوازده دقیقه یک گل خورده
اختصاصی| معماری خوب مهدی تارتار در ساختار دفاعی؛