تاریخ انتشار: 1396/01/21 17:30
اختصاصی| پیش بازی ملوان-مس رفسنجان؛
کد خبر: 218022

مس برای هم نامش می جنگد، سربازان مایلی‌کهن برای یک هدف

ملوان در صورت کسب پیروزی در این دیدار شانس صعود به رده اول جدول را دارد.
مس برای هم نامش می جنگد، سربازان مایلی‌کهن برای یک هدف

به گزارش فرتاک ورزشی، هفته سی و یکم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران جام آزادگان عصر روز سه شنبه(22 فروردین) با برگزاری دیداری  حساس بین تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و مس رفسنجان آغاز خواهد شد .

آخرین تقابل :

آخرین تقابل دو تیم به هفته چهاردهم مسابقات لیگ دسته اول مربوط است که ملوان در آن دیدار میهمان مس رفسنجان  بود که این دیدار با نتیجه بدون گل به پایان رسید .

موقعیت دو تیم در جدول رده بندی :

هم اکنون ملوان با کسب 53 امتیاز از 30 بازی در رده چهارم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد و با کسب هر سه  امتیاز این دیدار می تواند به رده اول جدول  قرار گیرد  و تیم مس رفسنجان نیز با کسب 39 امتیاز از 30  بازی در رده یازدهم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد .

سه دیدار آخر :

در کارنامه ملوان در سه دیدار اخیر یک تساوی و دو برد ، چهار گل گل زده و یک گل خورده ثبت شده است و حاصل این نتایج کسب 7 امتیاز بوده است .

در کارنامه تیم مس رفسنجان در سه دیدار اخیر یک  شکست و یک مساوی و یک برد ثبت شده است، مس رفسنجان در این سه دیدار اخر 4 گل زده و چهار گل خورده را در کارنامه خود دارد و حاصل این نتایج کسب چهار امتیاز از سه دیدار اخیر بوده است .

تیم داوری :

قضاوت این دیدار بر عهده حسن اکرمی است و در این دیدارمیر یعقوب حجتی،حسین سلیمانی،مرتضی عابدی او را در امر قضاوت همراهی خواهند کرد. ناظر این دیدار نیز بهرام مهرپیما است.

پیش بینی :  

ملوان بعد از تعطیلات نوروز در دو دیدار حساس اخر خود توانسته هر شش امتیاز ممکن را بدست آورد و خود را هر چه بیشتربه لیگ برتر نزدیک کند ملوان چهار دیدار تا لیگ برتر فاصله دارد از این چهار دیدار باقی مانده دو دیدار را میزبان و دو دیدار دیگر را میهمان حریفان خود است.

تنها غائب تیم ملوان در این دیدار رضا اعتمادی است که به دلیل مصدومیت نمی تواند ملوانان را یاری کند.

در طرف مقابل مس رفسنجان  قرار داد که در هفته های اخیر نمایش متوسطی از خود بجای گذاشته است و شانسی برای صعود در لیگ برتر را ندارند و با توجه به امتیاز این تیم  با تیم شانزدهم جدول شانس بقا در لیگ یک را دارند .

مس رفسنجان خط حمله آتشینی را دارا می باشد و سومین خط حمله لیگ ازادگان را دارد از سی بازی گذشته 10 برد 9 تساوی و 11 باخت را در کارنامه خود دارد.

مس چهار هفته ابتدایی لیگ را با شکست آغاز کرد و هیچ امتیازی را کسب نکرد و تا هفته دهم لیگ ازادگان تنها چهار امتیاز را کسب کرده بود که 8 شکست و یک تساوی و یک برد را در کارنامه خود داشت که در بیست بازی بعدی خود توانست 9 برد 8 تساوی و تنها 3 باخت را بدست آورد و 35 امتیاز را جمع آوری کند 

دیدار ملوان و مس رفسنجان راس ساعت 16:30 روز سه شنبه 22 فروردین در ورزشگاه تختی بندر انزلی برگزار خواهد شد و این دیدار به صورت مستقیم از شبکه باران پخش خواهد شد.

همچنین تماشای این دیدار برای هواداران رایگان می باشد.

دمای هوای شهر بندر انزلی در هنگام برگزاری این دیدار 13درجه و میزان رطوبت 80 درصد است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y9y7a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تحلیل/ مس رفسنجان 0-0 ملوان؛ تساوی که ضررش بیشتر از سودش بود