تاریخ انتشار: 1396/01/23 13:15
اختصاصی| سرمربی پارس جنوبی جم مطرح کرد؛
کد خبر: 217643

تارتار: مقابل گل گهر کمی شانس آوردیم/ تمام فکر و ذکرمان صعود به لیگ برتر است

سرمربی تیم پارس جنوبی جم معتقد است تیمش خوش شانس بوده که در دیدار با تیم گل گهر، گل مساوی را دریافت نکرده است.
تارتار: مقابل گل گهر کمی شانس آوردیم/ تمام فکر و ذکرمان صعود به لیگ برتر است

به گزارش فرتاک ورزشی از سیرجان، مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی جم پس از پایان دیدار تیمش برابر تیم گل گهر سیرجان در خصوص بازی گفت: بازی پس از اینکه در ۲۰ دقیقه اول به سود ما در جریان بود و بهتر از حریف بودیم و به گل نیز دست یافتیم و در ادامه تیم گل گهر توپ و میدان را در اختیار گرفت و کمی بازی برای ما سخت شد.

وی افزود: در نیمه دوم تیم حریف کاملا به بازی احاطه داشت و در چند صحنه خوش شانس بودیم که گلی دریافت نکردیم و در خیلی از صحنه ها نیز بازیکنان ما با رشادت توپ را از روی خط دروازه برگشت دادند، جا دارد به بازیکنانم خسته نباشید بگویم که تمام توان خود را در این بازی به خدمت گرفتند و توانستیم در این میدان سخت با سه امتیاز از زمین مسابقه خارج شویم.

وی در مورد داوری این دیدار نیز گفت: در رابطه با داوری گله مند هستم چرا که در بازی پس از اینکه از تیم حریف پیش افتادیم داور کاملا به سود تیم میزبان سوت می زد و صحنه هایی که 60 به 40 بود را به ضرر ما اعلام می کرد و بازی از سوی تیم داوری یک طرفه به سود تیم گل گهر شده بود.

تارتار در پایان درخصوص شانس بالای صعود این تیم گفت: بله، اکنون ما از شانس بالایی برای صعود برخوردار هستیم و 30 هفته تلاش کردیم تا به اینجا برسیم و جایگاهمان را به راحتی از دست نخواهیم داد. بی شک در هفته های بعدی نیز برای کسب سه امتیاز وارد زمین می شویم و تمام فکر و ذکرمان، سه امتیاز بازیها و در نهایت، صعود به لیگ برتر می باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v6orn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پارس جنوبی در صورت لیگ برتری شدن نمی‌تواند در جم میزبانی کند؟!
واقعیتی تلخ برای مردم جم؛

انقلاب تارتار در پارس جنوبی جم
اختصاصی| یادداشتی در مورد مهدی تارتار؛