تاریخ انتشار: 1396/01/25 16:32
اختصاصی| بازگشت یاغی به دوران اوج؛
کد خبر: 217170

مجتبی رمضانی؛ تاثیرگذار تر از همیشه

تیم خونه به خونه موفق شد در مسابقه ای سخت و دشوار تیم مس کرمان را در حالی که با یک گل عقب بود در خانه اش با نتیجه دو بر یک شکست دهد.
مجتبی رمضانی؛ تاثیرگذار تر از همیشه

به گزارش فرتاک ورزشی، مجتبی رمضانی که با انتقال از نساجی به خونه به خونه به یاغی فوتبال مازندران تبدیل شده است نقش پر رنگی در این پیروزی داشت و با بر طرف کردن مشکل هجومی بابلی ها یکی از ارکان اصلی پیروزی این تیم مقابل مسی های کرمان بود.

رمضانی که در خط حمله عملکرد چشمگیری داشت یک پنالتی را نیز برای خونه به خونه تبدیل به گل کرد تا کمی از فشار کاذبی که بر روی این تیم بود کاسته شود،وی که در پی ریزی حملات در جناحین نقش موثری را ایفا کرد بارها و بار ها مهاجمان خونه به خونه را در موقعیت گلزنی قرار می داد،که اگر بی دقتی انان نبود شاید بابلی ها با نتیجه سنگین تری پیروز بازی می شدند.

البته نا گفته نماند که خود مجتبی رمضانی نیز موقعیت هایی را از دست داد و در یک صحنه در اواخر بازی می توانست گل سوم خونه به خونه را به ثمر برساند که با بی دقتی تمام پس از دریبل دروازه بان شوت وی به بیروم رفت تا اه از نهاد نیمکت نشینان و هواداران خونه به خونه بیرون رود.

یاغی فوتبال مازندران که تاثیرگزاری خود را بار دیگر به رخ همگان کشید در بازی گذشته نیز عالی ظاهر شد و سهم بسزایی در پیروزی پر گل مقابل گل گهر داشت.

وی که این روز ها در اوج امادگی به سر می برد و پس از رهایی از مصدومیت بار دیگر توانست خود را به اثبات برساند در تلاش است تا بار دیگر با بازی های خوب خود به لیگ برتر برگردد.

خبرنگار: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y9wqy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مجتبی رمضانی کجاست؟ ستاره ای به سادگی محو شد
اختصاصی|روزهای سیاه مجتبی رمضانی در لیگ یک؛