تاریخ انتشار: 1396/01/29 12:13
کد خبر: 216309

سپیدرود آخرین فرصت بگوویچ برای صعود

تیم گل گهر سیرجان بعد از صدرنشینی غیرمنتظره در لیگ دسته اول از سه بازی متوالی تنها یک امتیاز گرفت تا به رده چهارم سقوط کند.
سپیدرود آخرین فرصت بگوویچ برای صعود

آنها بعد از شکست پرگل مقابل خونه به خونه هفته گذشته در خانه در شرایطی که خوش شانس هم نبودند مغلوب پارس جنوبی شدند و دیروز هم در اراک به تساوی رسیدند تا با 54 امتیاز در رده چهارم جدول جا خوش کنند. این تیم با 2 امتیاز اختلاف نسبت به ملوان و 4 امتیاز نسبت به سپیدرود تنها در صورت پیروزی مقابل سپیدرود در بازی خانگی بعدی امیدهای اندکی برای صعود خواهد داشت اما اگر نتیجه این مسابقه با تساوی یا شکست گل گهر به پایان برسد کار وینکو بعد از یک فصل طولانی با حضور در رتبه سوم یا حداقل چهارم به پایان خواهد رسید.


آنها در صورت برد مقابل سپیدرود 57 امتیازی می شوند که البته باز هم به رتبه دوم جدول صعود نخواهند کرد و باید منتظر توقف سپیدرود در آخرین رقابت این تیم در لیگ دسته اول باشند. 


سپیدرود در هفته سی و چهارم مقابل نساجی مازندران بازی خواهد کرد و گل گهر در یزد میهمان وحدت خواهد بود که به نظر می رسد شانس شاگردان نظرمحمدی با توجه به میزبانی بیش از سیرجانی ها باشد.البته در این معادلات ملوان هم جای خود را دارد ....

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gvvrn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی سپیدرود-فجرسپاسی؛ سپیدرود به دنبال صدرنشینی، فجر به دنبال خروج از بحران