تاریخ انتشار: 1396/01/29 16:44
اختصاصی| سرمربی خیبر خرم آباد مطرح کرد؛
کد خبر: 216231

حقدوست: فشار روحی سختی را برای کسب سه امتیاز پشت سر گذاشتیم

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد معتقد است گرچه سه امتیاز بازی را کسب کردند، اما فشار روحی بالایی را پشت سر گذاشتند.
حقدوست: فشار روحی سختی را برای کسب سه امتیاز پشت سر گذاشتیم

داوود حقدوست سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی درخصوص بازی با استقلال اهواز گفت: گله مندی شدیدی دارم از داور وسط بازی که اصلا قضاوت خوبی نداشت. در تمامی صحنه های بازی وحتی درصحنه پنالتی ما که پنالتی صدرصد محرز بود را با بیتفاوتی در دو قدمی براحتی ازآن گذشت، اما کمک داور اول بازی باجسارت و باوجدانی پاک چشم پوشی نکرد واعلام پنالتی را به داور اطلاع رسانی کرد و توانستیم به گل برتری بازی برسیم. 

وی افزود: بازی سختی را با استقلال اهواز پشت سرگذاشتیم چون اهوازیها جوانمردانه و باتمامی نفراتشان نسبت به بازیهای قبل حاضر شدند و در دقایقی هم ما را تحت فشار قرار دادند اما ماهم موقعیت های متعددی داشتیم که در یک مورد به گل رسیدیم وخدا را شکر، مزد زحمات این بازی را با کسب سه امتیاز دریافت کردیم و باید تلاش بیشتری را در بازیهای آینده صورت بدهیم و امیدوارتر برای حفظ سهمیه.

حقدوست در پایان گفت: درآخر با تمامی مشکلاتی که داریم نان بازوی خودمان را میخوریم و ازخداوند با تلاشمان مدد میگیریم  واین برد را تقدیم میکنیم به شهید زند،ه سیدنورخدا موسوی که همواره دعای خانواده این سید بزرگوار وهمه خانواده های شهدا پشت سرتیم خیبر است که واقعا مظلوم واقع گردیده است.

به گزارش فرتاک ورزشی، خیبر خرم آباد با پیروزی 1-0 مقابل استقلال اهواز با 30 امتیاز در رده پانزدهم جدول لیگ یک قرار دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dmmvm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی استقلالی: از سه دیدار آینده 6 امتیاز می‌خواهیم
اختصاصی| سرمربی خیبر خرم آباد مطرح کرد؛

خیبر و ملوان دوتیم پرطرفدار و دوست داشتنی هستند
اختصاصی| سرمربی خیبر خرم آباد مطرح کرد؛

حقدوست: دوست ندارم از مشکلات تیم که هنوز حل نشده صبحت کنم
اختصاصی| سرمربی خیبر خرم آباد مطرح کرد؛