تاریخ انتشار: 1396/01/31 15:28
اختصاصی| سرمربی شاهین بوشهر مطرح کرد؛
کد خبر: 215786

کللی فرد: بازیکنان شاهین با جنگندگی تمام عیار فرصت گلزنی به حریف ندادند

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر گفت: بازیکنان شاهین شهرداری با ارائه یک بازی بی نقص حتی یک فرصت گلزنی نیز به بازیکنان شهرداری همدان ندادند.
کللی فرد: بازیکنان شاهین با جنگندگی تمام عیار فرصت گلزنی به حریف ندادند

به گزارش فرتاک ورزشی، حمید کللی فرد در گفتگویی در خصوص دیدار روز گذشته تیمش در برابر شهرداری همدان افزود: با توجه به تجاربی که کادر فنی و بازیکنان از رویارویی با تیم خوب همدان در دور اول رقابتها و همچنین دیدار هفته گذشته داشتیم با شناخت خوبی به مصاف این تیم رفتیم و هدف ما در این بازی در مرحله اول این بود که گلی دریافت نکنیم .

کللی فرد بیان کرد:  با توجه به شناختی که از نوع بازی حریف داشتیم  تمرینات خوبی قبل از این بازی پشت سر گذاشتیم و به خوبی توانستیم با دوندگی بازیکنان فضاهای نفوذ حریف را ببندیم و بازیکنان شاهین شهرداری با ارائه یک بازی بی نقص حتی یک فرصت گلزنی را به حریف ندادند و در مقابل و در ضد حملات دو موقعیت خوب گلزنی هم داشتیم که با بدشانسی از دست رفت.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر در خصوص دو دیدار پیاپی خانگی تیمش اشاره کرد: رقابتهای لیگ دسته دو سخت و فشرده است و تیمها از لحاظ توان فنی نزدیک به هم هستند اما هم اکنون تیم شاهین شهرداری در یک موقعیت بسیار مناسب قرار دارد و با توجه به دو بازی آینده که در بوشهر میزبان خواهیم بود، با کسب 6 امتیاز از این دو بازی صعود مستقیم به لیگ دسته یک محقق خواهد شد.

کللی فرد تصریح کرد: دست تک تک هوادارانی که روز گذشته مسافتی طولانی را طی کردند و تیمشان را 90 دقیقه تشویق کردند را می بوسم و امیدوارم هواداران همچون سالهای اوج شاهین تمام ورزشگاه را پر کنند تا با کمک این عزیزان با دو پیروزی پیاپی به لیگ دسته یک نزدیک تر شویم.

کللی فرد در خصوص حضور بازیکنان جوان و با استعداد در تیم شاهین شهرداری بوشهر گفت: روز گذشته محمد محبی بازیکنان جوان و آینده دار تیم را به میدان فرستادیم که بازی خوبی را به نمایش گذاشت و باید اشاره کنم که چوانان مستعدی در تیم حضور دارند که البته به دلیل حساس بودن و سختی بازیهای دور دوم نتوانیم از آنها بخوبی استفاده کنیم اما باید اشاره کنم با حضور این جوانان آینده ای درخشان در انتظار فوتبال بوشهر است و جا دارد از آقای احمد زاده هم تشکری داشته باشم که ابتدای فصل به این جوانان مستعد بها داد تا بتوانیم هم اکنون و در آینده بیشتر از آنها استفاده و بهره لازم را ببریم.

مصاحبه: "عبدالرضا کللی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nygyr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کللی‌فرد: برد را به هوادارانمان تقدیم می‌کنیم/ از داوران راضی نیستم
اختصاصی| سرمربی شاهین بوشهر مطرح کرد؛

کللی فرد: امروز یکی از مدعیان اصلی گروه را متوقف کردیم
اختصاصی| سرمربی شاهین بوشهر مطرح کرد؛

یک امتیاز ارزشمند شاهین از همدان؛ شهرداری همچنان صدرنشین ماند
اختصاصی| صدر جدول در دستان یاران گل‌محمدی؛