تاریخ انتشار: 1396/01/31 16:08
اختصاصی| از داماش شکایت خواهیم کرد؛
کد خبر: 215774

باشگاه شهرداری فومن علیه باشگاه داماش بیانیه صادر کرد

دیدار دیروز دو تیم داماش گیلان و شهرداری فومن بانتیجه 1-0 به سود داماش به پایان رسید.
باشگاه شهرداری فومن علیه باشگاه داماش بیانیه صادر کرد

به گزارش فرتاک ورزشی، اطلاعیه باشگاه شهرداری فومن در خصوص بازی روز گذشته شهرداری فومن و داماش گیلان به شرح ذیل می باشد:

با توجه به درخواست طرفداران و هواداران باشگاه در خصوص اطلاع رسانی در مورد اتفاقات رخ داده در مقابل نیمکت و رختکن تیم شهرداری فومن موارد زیر را به اطلاع می رساند:

پیش از شروع بازی و در حالی که بازیکنان تیم شهرداری فومن در رختکن حضور داشته و درحال آماده شدن برای تمرین پیش از بازی بودند. عده ای از تماشاگران منتسب به داماش با ورود به زمین ابتدا تدارکات تیم شهرداری را مورد ضرب و شتم قرار داده و با شکستن عینک ،ایشان رو از ناحیه سر مجروح نمودند و سپس به سمت رختکن تیم شهرداری حمله و با لگد زدن به درب رختکن و مصدوم نمودن مربی تیم قصد ایجاد درگیری را داشتند و توانستند آرامش روانی تیم شهرداری را برهم زده و فضای ورزشگاه را ملتهب نمایند و همزمان تماشاگران روبروی نیمکت و رختکن تیم شهرداری با بدترین الفاظ اقدام به فحاشی به مربیان و بازیکنان فومن پرداخته و علاوه بر توهین به مردم فومن اقدام به فحاشی بر علیه کاپیتان تیم فومن و خانواده ایشان نمودند.

از نکته جالب توجه این ماجرا همراهی یکی از خبرنگاران منتسب به تیم داماش با این گروه بود که تا انتهای بازی و با وجود اتفاقات رخ داده بازهم در کنار زمین حضور داشت و مجموعه این اتفاقات  و برایند آن و رفتار و عکس العمل عوامل داماش حس ناخوشایند عمدی بودن و برنامه ریزی شدن آن را القا می نمود.

باشگاه شهرداری ضمن محکوم کردن اتفاقات رخ داده ضمن شناسایی کلیه این عوامل قصد شکایت و پیگیری ماجرا از طریق مراجع قضایی و فوتبالی تا احقاق حق خود را دارد و ضمن  دلخوری از مسولین و دست اندرکارن بابت اتفاقات رخ داده قبل و جریان بازی امیدوار است تصمیم مناسب برای برخورد با اینگونه عوامل از طریق عوامل اجرایی ورزشگاه اخذ تا خدای نکرده عده ای معلوم الحال دوستی و رفاقت دیرینه دو شهرستان همجوار را برهم نزنندو میدان مسابقه را به میدان جنگ تبدیل ننمایند.

اتفاقات بازی رفت که در مسیر جاده شفت و دورتر از ورزشگاه به وقوع پیوست و باشگاه شهرداری و لیدرها ان نمی توانستند نقشی در آن داشتند به شدت مورد اعتراض دوستان رشتی  قرار گرفت و با انتشار عکس در فضای مجازی و کانال ها دلخوری و شکایت مطرح نمودند حالیه با توجه به این اتفاقات کوچکترین اشاره ای در فضای مجازی از طرف دوستان به آن نگردیده و شرایط را بگونه ای توصیف نمودند که انگار هیچ اتفاقی در ورزشگاه رخ نداده است.

 دوستان و هوادارن عزیز داماش اگر نتیجه بازی به نغع شهرداری رقم می خورد اجازه برپایی جشن را همانند کاری که تیم شما در بازی رفت انجام داد را میدادید و یا حادثه ای به مراتب بدتر رخ می داد.

شاید همه این اتفاقات پشت نتیجه و برد داماش و خوشحالی بعد از آن مخفی گردید هیچگاه در فومن اجازه ندادیم اتفاقات به داخل زمین و رختکن کشیده شود که این اتفاق در رشت رقم خورد .به امید روزی که هوای فوتبال گیلان نیز همانند هوای آن پاک باشد. 

باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری فومن

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27mvvv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار داماش گیلان و شهردرای فومن

شهرداری فومن در باخت مقابل داماش دبل کرد
اختصاصی| یاران فلاح چیزی برای گفتن نداشتند؛