تاریخ انتشار: 1396/02/03 10:36
کاپیتان شاهین بوشهر مطرح کرد؛
کد خبر: 215278

مسعود نظرزاده: شرایط صعود دست خودمان است

مسعود نظرزاده بازیکن و کاپیتان محبوب شاهینیها گفت:شرایط صعود به لیگ یک دست خودمان است.
مسعود نظرزاده: شرایط صعود دست خودمان است

به گزارش فرتاک ورزشی، این بازیکن با تجربه ضمن اعلام این مطلب افزود: سه شنبه یکی از فینالهای حساس ماست که در صورت برد و کسب سه امتیاز ،ادامه راه را با روحیه بهتر پشت سر خواهیم گذاشت.تیم رقیب را دیده ام و میدانم بازی سختی در پیش است اما مهم کسب سه امتیاز است که حتی اگر در آخرین ثانیه های بازی نصیب ما شود باز هم باعث خوشحالی است. فوتبال است و هزار اتفاق که باید خیلی با حوصله و تدبیر کار کنیم.

سرگروه تیم فوتبال شاهین شهرداری که سابقه چند صعود مختلف با تیمهای دیگر را در کارنامه دارد در این باره گفت:در طول این سالها صعود های مختلفی را تجربه کرده ام و بازی های حساسی را در لیگ برتر پشت سر گذاشته ام اما به شخصه امسال انگیزه های فراوانی دارم و صعود با شاهین شهرداری برایم لذت دیگری دارد که دلایل آن را انشالله در پایان فصل خواهم گفت.

نظرزاده هواداران را سرمایه اصلی باشگاه عنوان نمود و خاطرنشان کرد:هیچ لذتی بهتر از بازی کردن برای تیم شهر و استانت نیست، آرزویم این است در این سه بازی خانگی ورزشگاه شهید بهشتی را لبریز از تماشاگر بوشهری و شاهینی ببینم تا روزهای خاطره انگیزی راشاهد باشیم.

به عنوان برادر و کوچک آنها تنها یک خواهش دارم و آنهم این است تا پایان 90 دقیقه دست از تشویق برندارند و تیم را حمایت کنند. تیم بدون هوادار هیچ مفهومی ندارد و خوشحالم در شهری فوتبال بازی می کنم که مردمانش شایسته بهترینها هستند.تشویق و حضور چند هزار نفره در بازی سه شنبه می تواند مهمترین محرک بازیکنان شاهین در زمین باشد که از همین جا از همه استان دعوت می کنم به ورزشگاه بیایند.

وی در پایان اضافه کرد: این روزها بیش از گذشته یک تیم هستیم و بچه های شاهین در کنار کادر فنی و مدیریت تنها به یک مسئله فکر می کنند ، آنهم صعود به لیگ یک و بازگشت شاهین است،می دانم کار دشواری در پیش است اما در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و هراتفاقی شدنی میباشد. انشالله که این هفته ها فقظ خبرهای خوب برای فوتبال استان مخابره شود چرا که حق مردم ما بیش از اینهاست. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bkjzd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کللی فرد: بازیکنان شاهین با جنگندگی تمام عیار فرصت گلزنی به حریف ندادند
اختصاصی| سرمربی شاهین بوشهر مطرح کرد؛

یک امتیاز ارزشمند شاهین از همدان؛ شهرداری همچنان صدرنشین ماند
اختصاصی| صدر جدول در دستان یاران گل‌محمدی؛