تاریخ انتشار: 1396/02/04 21:55
سرمربی خونه به خونه مطرح کرد؛
کد خبر: 214994

دست نشان: نسبت به ملوان سر تر بودیم/ از بازیکنانم راضی‌ام

سرمربی خونه‌به‌خونه بابل گفت: بازی در مقابل ملوان بازی پاکی‌ها بود که دو تیم برای بازی جوانمردانه تلاش کردند.
دست نشان: نسبت به ملوان سر تر بودیم/ از بازیکنانم راضی‌ام

به گزارش فرتاک ورزشی، نادر دست نشان عصر امروز در کنفرانس خبری پس از دیدار دو تیم ملوان بندرانزلی و خونه به خونه بابل در مورد تیم ملوان اظهار داشت: آرزوی هر شمالی است که ملوان به لیگ برتر راه یابد.

سرمربی تیم خونه به خونه بابل با بیان اینکه تیم ملوان بندرانزلی در این دیدار دچار استرس شده بود گفت: به‌علت موقعیت ملوان در جدول، بازیکنان تیم ملوان نتوانستند بازی قابل قبول خود را ارائه دهند.

دست نشان با اشاره به اینکه در بازی مقابل ملوان تغییرات زیادی را در ترکیب تیم خونه به خونه ایجاد کردیم بیان کرد: در این بازی سعی کردیم از بازیکنان امید خود استفاده کنیم که نمایش خوبی را در این بازی داشتند.

سرمربی تیم خونه به خونه بابل با بیان اینکه این بازی تقابل جوان‌گرایی خونه به خونه در مقابل استرس بازیکنان ملوان بود توضیح داد: ارسال‌های ناموفق بازیکنان ملوان را، بازیکنان خونه به خونه به‌راحتی دفع کردند.

دست نشان با اشاره به اینکه هر دو تیم موقعیت‌های خوبی را بر روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند اظهار داشت: موقعیت‌های تیم خونه به خونه در این بازی بسیار مناسب بود.

سرمربی تیم خونه خونه با بیان اینکه دوست داشتم که یکی از دو تیم در پایان بازی برنده از زمین خارج می‌شدند گفت: بازی دو تیم بازی پاکی و صداقت بود که روند فوتبالی خوبی داشت.

دست نشان با اشاره به اینکه تیم ملوان اسطوره‌های زیادی را به فوتبال معرفی کرده است ابراز داشت: امیدوارم یکی از تیم‌های شمالی سپیدرود و ملوان به لیگ برتر صعود کنند تا جای خالی تیم‌های شمالی در لیگ برتر پر شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y9daj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خلاصه بازی ملوان 1-1 خونه به خونه + فیلم

دیدار ملوان و خونه به خونه رایگان شد
اختصاصی| خبر خوش برای انزلی‌چی‌ها؛