تاریخ انتشار: 1396/02/04 22:07
اختصاصی| هافبک نفت امیدیه مطرح کرد؛
کد خبر: 214991

علی حسینی: ورزشگاه را برای شهرداری ماهشهر به جهنم تبدیل خواهیم کرد

هافبک تیم فوتبال نفت امیدیه گفت: استادیوم شهدای نفت امیدیه را با حضور هوادارنمان برای ماهشهری ها به جهنم تبدیل میکنیم.
علی حسینی: ورزشگاه را برای شهرداری ماهشهر به جهنم تبدیل خواهیم کرد

به گزارش فرتاک ورزشی، علی حسینی هافبک انرژیک و تند تیز نفت امیدیه در خصوص آخرین شرایط این تیم و همچنین شرایط خودش گفتگویی با خبرنگار ما داشته که در ذیل می خوانید:

*کار را از ابتدا تا کنون کجا و زیر نظر چه کسانی دنبال کردید؟

من فوتبال پایه را از تیم هما تهران زیر نظر آقای خسرو حاج خلیل شروع کردم و همان سال در لیگ دسته اول کشور عضو تیم بزرگسالان هما بودم .دوران  خدمت مقدس سربازی را در  تیم مقاومت تهران زیر نظر حمید یزدی رحمان احمدی و علی آزادی گذراندم. 

بعد از خدمت سربازی دوباره به تیم هما تهران برگشتم و موفق شدیم تا پلی آف صعود به لیگ دسته اول پیش برویم ولی روز آخر موفق به صعود نشدیم. سال بعد با تیم استقلال جنوب تهران با امید طیری قهرمان لیگ دسته دوم ایران شدیم و به لیگ یک صعود کردیم که متاسفانه امتیاز تیم را به استقلال صنعتی خوزستان واگذار کردند.سال بعد به همراه البدر بندر کنگ با محمد ربیعی و جهانبخش جعفری باز هم قهرمان لیگ دسته دوم شدیم و به لیگ یک صعود کردیم. سال بعد هم با فریدون حردانی در لیگ کشور بازی کردم. بعد از آن سال به باشگاه شیرین فراز کرمانشاه رفتم و با مربیانی چون ادموند و آقای علی حنطه کار کردم.

دو فصل اخیر نیزدر خدمت تیم خوب و قوی نفت امیدیه هستم که فصل گذشته با آقای علی فیروزی و مرتضی بچاری و کادر قوی که در اختیار داشتیم تا پلی آف صعود به لیگ دسته اول رفتیم ولی متاسفانه بازهم روز آخر موفق به صعود نشدیم و این فصل نیز افتخار شاگردی داریوش هرمزی را دارم که با تمام سختی ها و مشکلات به مرحله نهایی صعود کردیم و در آستانه صعود به لیگ یک قرار داریم.

*ابتدای فصل با وجود پیشنهاد های متفاوت چطور برای دومین فصل پیاپی نفت امیدیه را انتخاب کردید؟

اول فصل پیشنهاد های زیادی داشتم ولی با شناختی که از باشگاه نفت امیدیه و مردم خون گرمش داشتم بدون تردید دوباره این باشگاه انتخاب کردم زیرا همه امکانات برای صعود به لیگ یک را مهیاست و کمترین باشگاهی در ایران این چنین امکانات و زیر ساخت هایی در اختیار دارد

*آیا از انتخاب خود راضی هستید؟

بدون تردید بله

*کار کردن با داریوش هرمزی را برای اولین بار تجربه کردید،تجربه جدیدتان را چطور ارزیابی میکنید؟

من افتخار کار کردن با آقای هرمزی رو نداشتم و اولین سال است که شاگرد ایشان هستم.  آقای هرمزی علاوه بر توانایی بالای فنی مربی باهوش و با مدیریت خیلی بالا هستند و من واقعا به تجربیاتم در خیلی از موارد اضافه شد و واقعا از ایشان نهایت تشکر و قدردانی دارم.

*این هفته بازی حساسی مقابل شهرداری ماهشهر دارید،شرایط شما و نفت امیدیه قبل از این بازی چگونه است؟آیا مصدوم یا محرومی دارید؟

بازی این هفته ما با شهرداری ماهشهر بازی معمولی نیست زیرا برای مردم و مسئولین شهر بسیار مهم است. بازی با شهرداری ماهشهر یک نوع دربی محسوب میشود که از حساسیت بالایی برخوردار است و مطمئن باشید با تمام قوا بدون هیچ مصدوم و محرومی فقط و فقط برای پیروزی به میدان میرویم و مطمئن باشید در طول 90 دقیقه تیم شهرداری ماهشهر روز سختی در جهنم امیدیه خواهد داشت.

*شنیده ها حاکی از آن است که پاداش ویژه ای از جانب مدیریت ورزش نفت برای این بازی تدارک دیده شده است.صحت دارد؟

تمام مسئولین باشگاه در تمرین تیم ما حضور داشتند و پس از اتمام تمرین ضمن صحبت با همه بازیکنان و کادر فنی از لحاظ روحی خیلی به ما کمک کردند و جناب تقوی مقدم شخصا پاداش ویژه ای برای این بازی در نظر گرفتند،ناگفته نماند که تا به امروز باشگاه به همه تعهدات خود عمل کرده است.

*چه صحبتی با طرفداران تیم خود دارید؟

من از مردم خوب امیدیه درخواست دارم که مثل همیشه با حضورشان در ورزشگاه باعث قوت قلب و انگیزه ما شوند و در طول 90دقیقه استادیوم شهدای نفت را برای ماهشهری ها به جهنم تبدیل کنند.مطمئنا با حضورتان ثابت خواهیم کرد که چه از لحاظ فوتبالی و چه از لحاظ حمایت تماشاگران از حریف برتریم و با این پتانسیل قطعا به چیزی جز صعود به لیگ یک فکر نخواهیم کرد.

حرف آخر؟

درپایان از پدر و مادر عزیزم تشکر میکنم  که واقعا در حق من لطف کردند و همیشه دعا گوی من بودند.ضمنا از تمام مربیانی که در این چند سال برای من زحمت کشیدن تشکر میکنم و تشکر ویژه دارم از سایت خوب شما که کمک بزرگی به گسترش فوتبال میکند و اطلاع رسانی دقیقی را انجام میدهد.

خبرنگار: "بهنام کنارکوهی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v69db

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی شهرداری ماهشهر در دیداری تدارکاتی
اختصاصی/

بد بیاری شاگردان هرمزی؛ برق جدید آژیر کشید!
اختصاصی| صدر جدول در تسخیر شیرازی‌ها؛

پیش بازی برق جدید فارس - نفت امیدیه
اختصاصی| هفته ششم لیگ دو؛