تاریخ انتشار: 1396/02/05 22:16
اختصاصی| حامد رفت و برگشت؛
کد خبر: 214803

طعم صدرنشینی باهافبک مدنظر خونه به خونه

شهرداری ماهشهر در دیداری خارج از خانه موفق شد نفت امیدیه را شکست دهد.
طعم صدرنشینی باهافبک مدنظر خونه به خونه

به گزارش فرتاک ورزشی، درحالی که تیم فوتبال شهرداری ماهشهر 1-0 از نفت امیدیه عقب بود، در دقایق پایانی و بادرخشش فوق العاده حامد سلیمانی، هافبک بابلی تیم شهرداری ماهشهر، این ماهشهری ها بودند که موفق شدند در نهایت بانتیجه 2-1 پیروز شوند و به صدر جدول گروه خود برسند.

سلیمانی درحالی دقیقه 90 گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند که با این گل، او هم در بازی رفت و هم در بازی برگشت به تیم داماش گل زده است و در سه بازی گذشته شهرداری ماهشهر نیز موفق شده گل بزند و به حامد رفت و برگشت معروف شده است.

سلیمانی که سابقه بازی در اکثر تیم های لیگ برتری را دارد و چندی پیش نیز عنوان کرده بود که بسیار علاقه دارد در تیم شهرش یعنی خونه به خونه بازی کند، بادرخششی که در این هفته های لیگ دو داشته است، نظر نادر دست نشان و مدیران خونه به خونه را به خود جلب کرده است.

دست نشان که سابقه همکاری با سلیمانی را دارد، بسیار علاقه مند است این هافبک انرژیک را جذب کند و سلیمانی که گفته بود حاضر است قرارداد سفید برای خونه به خونه امضا کند، باید ببینیم بادرخششی که داشته، در تابستان به تیم محبوبش اضافه خواهد شد یا فوتبالش را در غربت ادامه خواهد داد. تابستان پیش رو، پاسخ تمامی شایعات را خواهد داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48nxgl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آچار فرانسه در خونه به خونه می ماند؟
اختصاصی| بازیکنی با قابلیت بازی در تمامی پست ها؛

حسین نائیجی دو هفته باقی مانده لیگ را از دست داد
اختصاصی| مصدومیت دروازه بان محبوب بابلی‌ها؛