تاریخ انتشار: 1396/02/05 22:54
اختصاصی| مدافع هف سمنان مطرح کرد؛
کد خبر: 214791

مهران مرادعلی: اتحاد رمز موفقیت هف سمنان است/ از سقوط وحدت یزد واقعا ناراحت شدم

بازیکن تیم فوتبال هف سمنان گفت: از خبر سقوط وحدت یزد به لیگ دو واقعا ناراحت شدم و امیدوارم این تیم مجددا به لیگ یک برگردد.
مهران مرادعلی: اتحاد رمز موفقیت هف سمنان است/ از سقوط وحدت یزد واقعا ناراحت شدم

به گزارش فرتاک ورزشی، مدافع جوان و آینده دار تیم فوتبال هف سمنان این تیم را پتانسیل صعود به لیگ یک می داند.

مهران مرادعلی مدافع جوان و گلزنی که فصل گذشته گل بقای این تیم را در لیگ یک به ثمر رساند، در نیم فصل دوم این فصل به هف سمنان آمده و از شرایط این تیم رضایت دارد.

مرادعلی درخصوص تیم هف به خبرنگار ما گفت: تیم بسیار خوبی داریم و مدیران توانمند هف، بازیکنان نامی و در سطح بالایی را به تیم تزریق کرده اند و تمامی بچه ها آماده هستند تا در بازی های آینده با پیروزی، بتوانیم اول خود را بالای جدول برسانیم و بعد برای لیگ یکی شدن تلاش کنیم.

وی افزود: رابطه خوبی با سایر بازیکنان تیم دارم و با همه صمیمی هستم. یکی از خوبی تیم ما، متحد بودن است که در خیلی از بازی ها به ما کمک کرده است و همین متحد بودن و هم دل بودن بچه ها، ما را به مرحله بعدی رقابت ها آورده است و امیدوارم هف به حقش برسد تا زحمات  بچه های تیم کادر فنی و مدریت هدر نره

مرادعلی در پایان گفت: هف جایش در لیگ دو نیست. و ما بازیکنان تیم هف، در هر بازی برای سه امتیاز وارد زمین می شویم و می خواهیم با صعود به لیگ یک، سکوی پرشی برای خود درست کنیم تا به حقمان در فوتبال برسیم.

وی در پایان درخصوص سقوط تیم سابقش به لیگ دو گفت: واقعا برایم سخت بود که تیم دوست داشتنی همچون فولاد یزد، روزگاری به لیگ دو سقوط کند. از فوتبال یزد در چند سال آینده بیشتر خواهید شنید و این استان از استان هایی است که در عین کمبود امکانات، فوتبالیست های خوبی دارد. امسال شرایط بازیکنان این تیم بسیار سخت بود و شک ندارم که برای تیمشان کم نگذاشتند و امیدوارم مجددا این تیم را در لیگ یک ببینم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v6ke6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باخت صدرنشین در سمنان/ هفی‌ها به صعود امیدوار شدند
اختصاصی| شهرداری همدان مثل همیشه در سمنان باخت؛

پیش بازی اروند خرمشهر - هف سمنان
اختصاصی| هفته ششم لیگ دو؛

پدیده جدید لیگ دو کیست؟
اختصاصی| تکنیکی و کاریزماتیک؛