تاریخ انتشار: 1396/02/09 17:25
مُزد یک فصل در یک روز داده می‌شود؛
کد خبر: 214096

تمام احتمالات صعود به لیگ برتر؛ آنها ببرند، اینها متوقف شوند

لیگ یک به حساس ترین ایستگاه خود نزدیک شده است؛ ایستگاه پایانی!
تمام احتمالات صعود به لیگ برتر؛ آنها ببرند، اینها متوقف شوند

به گزارش فرتاک ورزشی، لیگ یک آزادگان به درست یا اشتباه، با یک مهندسی عجیب برای معرفی کاندیداهای خود به لیگ برتر مواجه شد. مهندسی فدراسیون فوتبال که پس از سال ها برگزاری این تورنمنت، اعلام کردند امسال فقط دو تیم به لیگ برتر می رسند و خبری از پلی آف هم نیست. 

در همین راستا، تیم فوتبال پارس جنوبی جم راهی لیگ برتر شده و هفته قبل، قهرمانی اش را مسجل کرد. حالا فقط سه تیم دیگر هستند که شانس صعود دارند؛ سپیدرود رشت، گل گهر سیرجان و البته ملوان بندرانزلی. اما از بین این سه تیم، کدام یک و با چه شرایطی راهی لیگ برتر خواهد شد؟ 

راه آسان سپیدرود 

تیم جذاب استان گیلان با میلیون ها طرفدار و ده ها هزار تماشاگر فقط به یک برد احتیاج دارد تا لیگ برتری شود. این تیم با علی نظرمحمدی شرایط حساسی را در لیگ این فصل داشت و حالا فقط کافی است نساجی مازندران را در خانه شکست دهد و جشن صعود بگیرد. 

گل گهرِ چشم براه 

شاگردان وینگو بگویچ با 57 امتیاز و یک امتیاز کمتر نسبت به سپیدرود، نه تنها باید در خانه فولاد یزد به برتری برسند بلکه باید چشم براه نتیجه بازی سپیدرود و نساجی هم باشند. گل گهر بازی خود را ببرد و سپس سپیدرود مقابل حریفش متوقف شود، این تیم سیرجانی است که به لیگ برتر می رسد. 

ملوان در انتظار معجزه 

اما آخرین شانس ممکن برای ملوانان است. آنها در مسجدسلیمان به مهمانی نفت این شهر می روند و فقط باید معجزاتی رخ بدهد تا راهی لیگ برتر شوند. تیم ریشه دار استان گیلان، جدا از کسب برد، باید در انتظار متوقف شدن سپیدرود و گل گهر هم باشد که این موضوع، کار صعود ملوانان را سخت می کند مگر اینکه معجزه ای اتفاق بیفتد و ملوان 57 امتیازی از رده چهارم به رده دوم صعود کرده و لیگ برتری شود. 

به هر حال هفته آخر لیگ یک را از دست ندهید و حواس تان به آخرین نماینده صعود کننده به لیگ برتر باشد. تیمی که فصل آینده باید در جمع بزرگان فوتبال ایران در لیگ برتر قرار بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45kw99

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کدام تیم‌ها صلاحیت لیگ برتری شدن را دارند؟!
اختصاصی| میلیاردرهایی که همچنان امید دارند؛

بیم و امید در سه هفته پایانی لیگ یک/ صعود خیلی دور خیلی نزدیک!
اختصاصی| سپیدرود، پارس جنوبی، ملوان، گل گهر، خونه به خونه و بادران؛

تحلیل مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر در هفته 31
اختصاصی| سه شمالی و دو جنوبی در کورس رقابت؛