تاریخ انتشار: 1395/05/16 12:52
کد خبر: 269630

از ثبت قراردادهای راه‌آهن جلوگیری می‌شود

طلب باشگاه راه‌آهن به سه بازیکن پیشین خود مانع ثبت قراردادهای جدید این باشگاه خواهد شد.
 از ثبت قراردادهای راه‌آهن جلوگیری می‌شود

باشگاه راه‌آهن دو فصل پیش علی علیپور، رضا خالقی‌فر و بهنام برزای را در اختیار داشت، اما هر سه این بازیکنان در نیم‌فصل همان فصل راهی دو تیم پرسپولیس و استقلال شدند. با وجود گذشت نزدیک به دو سال از جدایی این سه بازیکن، عدم پرداخت مطالبات آنها از سوی باشگاه راه‌آهن، مشکلاتی را برای این باشگاه به‌دنبال داشته است.

طلب باشگاه راه‌آهن به رضا خالقی‌فر 480 میلیون تومان، به علی علیپور 140 میلیون تومان و به بهنام برزای 190 میلیون تومان است و کمیته انضباطی رأی را به سود این سه بازیکن صادر کرده و راه‌آهنی‌ها را محکوم به پرداخت این مبالغ کرده است. مدیر برنامه‌های این سه بازیکن که یک نفر است که اکنون پیگیر طلب 810 میلیونی این سه بازیکن شده و رأی کمیته انضباطی را دنبال می‌کند.

در حال حاضر فدراسیون فوتبال هم در خصوص تیم‌هایی که در لیگ دسته اول حضور دارند، رأیی صادر کرده تا از ثبت قرارداد آنها جلوگیری شود. این اتفاق در حالی رخ داده که مدیران باشگاه راه‌آهن به فدراسیون فوتبال رفته‌اند تا در این خصوص با مهدی تاج مذاکره کنند.

هومن صمیمی، مدیر برنامه‌های این سه بازیکن در این خصوص گفت: با توجه به اینکه چندین ماه از این حکم می‌گذرد، اما بازیکنان پیشین باشگاه راه‌آهن هنوز موفق نشدند پول خود را از این باشگاه دریافت کنند. امیدوارم فدراسیون فوتبال که اعلام کرده از ثبت قراردادهای جدید باشگاه‌های بدهکار جلوگیری خواهد کرد، روی این موضع ایستادگی کند تا از حق بازیکنان دفاع کرده باشد.

منبع: تسنیم

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bowev

آخرین اخبار