تاریخ انتشار: 1396/02/11 20:25
شاهکار علی نظر در لیگ یک؛
کد خبر: 213617

مادری که رفت و فرزندی که تاریخ ساز شد؛ صعود نظرمحمدی با دعای خیر مادر

علی نظرمحمدی در بازگشت دوباره به سپیدرود جانشین فرشاد پیوس شد و توانست مهم ترین فصل زندگی حرفه ای خود را در عین شگفتی و البته شایستگی رقم بزند.
مادری که رفت و فرزندی که تاریخ ساز شد؛ صعود نظرمحمدی با دعای خیر مادر

به گزارش فرتاک ورزشی، ۱۵ اسفند ۹۴ و پس از پایان مرحله مقدماتی لیگ دسته دوم کشور اعلام شد به دنبال کسب چند نتیجه ضعیف علی نظرمحمدی از سرمربیگری تیم فوتبال سپیدرود رشت کناره گیری کرد. فرشاد پیوس جایگزین او شد  و سپیدرود در نهایت با سرمربیگری این مربی توانست از گروه دوم این مسابقات که تیم‌های فوتبال نفت و گاز گچساران، کارا شیراز، کیمیافرایند تهران، بادران تهران و شهرداری بندرعباس حضور داشتند بعد از سالها به لیگ دسته اول کشور  صعود کند.

علی نظرمحمدی که بیش از پانزده سال سابقه حضور در سطح نخست فوتبال ایران به عنوان بازیکن و کاپیتان در تیم‌های ملوان، پگاه (داماش)، مس کرمان، استیل آذین، پاس و نساجی را دارد، امروز توانست ماموریت خود را در سپیدرود با لیگ برتری کردن این تیم پایان دهد؛ اتفاقی که بعد از 25 سال برای تیم پر هوادار استان گیلان رخ  داد.

نظرمحمدی که در فراموش نشدنی ترین فصل فوتبالی دوران زندگی اش در سوگ از دست دادن مادرش نشست، پیش از دیدار برابر نساجی مازندارن در مورد پیش بینی اش از این دیدار و احتمال صعود به لیگ برتر گفته بود :« به امید خدا پس از صعود بلافاصله بر مزار مادرم حاضر می‌شوم تا از او تشکر کنم. چون بچه‌های تیم می‌دانند که چقدر برای ما دعا می‌کرد و شک ندارم یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت ما دعای مادرم بوده است».

شاید سرمربی برون گرای تیم سپیدرود که حالا از محبوبیت خاصی نیز در این شهر برخوردار شده، همین حالا که ساعتی از صعود تیمش  به لیگ برتر گذشته بر مزار مادرش حاضر شده باشد و از شگفتی مسیری برایش بگوید که با دعای او در نهایت به نتیجه رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qzomj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تبریک علی کریمی به سپیدرودی‌ها +عکس
بابت صعود سپیدرود به لیگ برتر؛

نظرمحمدی: جدال برای صعود تا روز آخر ادامه دارد
بازیکنان خود را بدهکار هواداران می‌دانستند

چهار رکورد توسط سپیدرود در هفته سی‌ام لیگ یک شد
اختصاصی| لیگ برتر در همین نزدیکی است؛

نظرمحمدی: نسبت به صدرنشینی هیجان زده نیستیم
اختصاصی| سرمربی سپیدرود رشت مطرح کرد؛