تاریخ انتشار: 1396/02/11 22:30
اختصاصی| سرمربی ایرانجوان بوشهر مطرح کرد؛
کد خبر: 213577

سعید مفتخر: متاسفم برای استانی که این همه پتانسیل دارد، در روز آخر برای اما و اگرها بجنگد

تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر در خانه راه‌آهن تهران موفق شد 1-0 این تیم را شکست دهد.
سعید مفتخر: متاسفم برای استانی که این همه پتانسیل دارد، در روز آخر برای اما و اگرها بجنگد

به گزارش فرتاک ورزشی، سعید مفتخر سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر درخصوص پیروزی مقابل راه آهن تهران گفت: خب جا دارد از رسانه خسته نباشید بگویم در این فصل خیلی زحمت کشیدید. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم و فصل سختی را پشت سر گذاشتند و با نداری‌ها ساختند. خداروشکر توانستیم سهمیه لیگ یک را برای استان نگه داریم و از این بابت خوشحال هستم.

وی درخصوص ورزش استان بوشهر گفت: متاسفم برای استانی که این همه پتانسیل و استعداد دارد، در روز آخر برای اما و اگرها بجنگد. ما پتانسیل این را داریم که دو الی سه تیم در لیگ برتر داشته باشیم و آخر عاقبت تیم ما و تیم‌های استان ما، نباید اینگونه رقم بخورد.

مفتخر درخصوص حامیان ورزش بوشهر گفت: جناب آقای راستین، آقای نجفی، و ... که ارتباطی با تیم ما ندارند، آمدند و جوانمردانه به تیم ما کمک کردند و در روزهایی که هیچ حامی‌ای نداشتیم، این عزیزان کنارمان بودند. ما منابع مالی مختلف و خوبی در استانمان داریم، باید همت مدیرانمان بیشتر شود تا از این پتانسیل به نحو احسنت استفاده شود.

وی ادامه داد: باشگاه ما قدمت 70 ساله دارد و می‌تواند خیلی بهتر از این‌ها در لیگ کار کند. با یک برنامه ریزی و مدیریت خوب می‌توانیم به راحتی به لیگ برتر برسیم. مدیریت جدید نیز متاسفانه یک سری مشکلاتی داشت و نتوانست کار بکند ولی تلاش خودشان را کردند.

وی درخصوص بازی گفت: هر دو تیم نیاز به امتیاز داشتند و در مرحله اول جانب احتیاط را رعایت کردند و همانطور که مشاهده کردید روی یک اتفاق، توپ وارد دروازه حریف شد. ما بایک مساوی می‌ماندیم و همین‌طور تیم راه‌آهن، اما ما نمی توانستیم این خطر را احساس کنیم که بخواهیم فشار بیاوریم و در ضد حمله گل بخوریم. ما کارمان را انجام می‌دادیم و دفاع می‌کردیم، ضدحمله می‌زدیم و آب و هوا خیلی روی بچه‌ها تاثیر گذاشته بود.

سرمربی ایرانجوان درخصوص فعالیت برخی از تیم‌های بی‌پول گفت: یک سری استان‌هایی هستند که منابع غنی فوتبالیست هستند، مثل جنوب و شمال. تیم ملی فعلی ما چقدر بازیکنان بوشهری در آن هست! چه جوان‌هایی را ما معرفی کردیم به لیگ برتر! حیف است واقعا. من موافق هستم که تیم‌هایی که پول ندارند در لیگ یک شرکت نکنند چون این تورنمنت خیلی سخت است. باور کنید این بچه‌ها دارند از جانشان مایه می‌گذارند.

مفتخر در پایان خاطرنشان ساخت: من می‌گویم 15-20درصد قرارداد 20 میلیون تومانی به کجا می‌رسد؟ چگونه می‌تواند 8 ماه با این 20درصد تحمل بکند؟ همین تیم راه‌آهن با قدمتش و منابعی که داشت ولی متاسفانه وضعیتش اینگونه شده است. تیم‌های دیگری نیز بوده‌اند داخل این لیگ که بخاطر همین منابع مالی که نداشتند اوت شدند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2az8ny

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سعید مفتخر: مطمئن باشید ایرانجوان در لیگ خواهد ماند
اختصاصی| سرمربی ایرانجوان مطرح کرد؛

مفتخر: برای ماندن در لیگ یک هنوز امتیاز می‌خواهیم
سرمربی ایرانجوان بوشهر مطرح کرد؛

مفتخر: حمایت 100 میلیونی مسئولین سبب شد تا پیروز میدان شویم
اختصاصی| سرمربی ایرانجوان بوشهر مطرح کرد؛