تاریخ انتشار: 1396/03/04 13:12
اختصاصی| مدیرعامل برق جدید شیراز مطرح کرد؛
کد خبر: 208599

مهندس بردبار: شایعه انتقال یا واگذاری تیم برق جدید کذب است/ هر نوع احتمالی درخصوص نیمکت تیم وجود دارد

تیم فوتبال برق جدید شیراز باپیروزی مقابل شاهین شهرداری بوشهر موفق شد به عنوان تیم سوم به لیگ یک صعود کند.
مهندس بردبار: شایعه انتقال یا واگذاری تیم برق جدید کذب است/ هر نوع احتمالی درخصوص نیمکت تیم وجود دارد

به گزارش فرتاک ورزشی، بخاطر صعود تیم برق جدید به لیگ یک، به سراغ مدیرعامل این تیم رفتیم تا از آخرین اخبار این باشگاه اطلاعاتی کسب کنیم. مصاحبه مهندس محمدعلی بردبار با خبرنگار فرتاک ورزشی را در ذیل بخوانید:

فرتاک ورزشی: برای تمدید قرارداد با آقای رضایی سرمربی تیم صحبت کردید؟

هنوز با آقای رضایی صحبتی نکردیم و مشکلات مالی سبب شده تا در مرحله اول به دنبال رفع موانع باشیم. اگر مشکلات مالی استمرار داشته باشد، من نیز همانند آقای رضایی در تیم نخواهم ماند. مشکلات ما مشکلاتی نیستند که قابل حل نباشد و باتوجه به اینکه اکنون مسئولین شیراز از صعود تیم به لیگ یک و حضور دو تیم در لیگ یک خوشحال هستند، می توانیم باتدابیر بهتر، مشکلات مالی را حل کرد.

فرتاک ورزشی: مثلا چه کسی می تواند مشکلات شما را حل کند؟

مدیرکل ورزش و جوانان یکی از ارکان اصلی که می تواند در این راه کمک شایانی به تیم ما بکند. خود ما نیز طرح ها و پیشنهاداتی داریم که برای دور زدن مشکلات مالی خیلی خوب است. ما فصل گذشته بیش از 9 میلیارد بابت شرکت ایتالیایی ضرر کردیم و برای فصل جدید، هیچ گاه اشتباهات گذشته را تکرار نخواهیم کرد.

فرتاک ورزشی: رُک و راست بگوئید که آقای رضایی در تیم می‌ماند؟

باید ببینیم چه اتفاقاتی رقم می خورد. هر نوع احتمالی درخصوص نیمکت تیم وجود دارد. مربی‌ای از نظر فنی و اخلاقی همچون وحید رضایی تاکنون ندیده ام و اولویت شخصی بنده این است که ایشان در تیم بمانند و به کارشان ادامه دهند. دو سال است که در کنار هم داریم فعالیت می کنیم و در این دو سال، به هماهنگی لازم رسیده ایم و امیدوارم با رفع مشکلات، با آقای رضایی برای فصل جدید به توافق برسیم.

فرتاک ورزشی: بابت صعود به لیگ یک پولی به باشگاه تزریق شده؟

در این مدت پاداش های خوبی از جناب آقای کامیاب و ... دریافت کردیم و درصدد هستیم تا پاداش صعود به لیگ یک را نیز دریافت کنیم و بین بچه ها تقسیم کنیم.

فرتاک ورزشی: استارت تیم برای فصل جدید چه زمانی است؟

ما دیرتر از همه به تعطیلات رفتیم و نیاز می بینم تا بچه ها و کادرفنی کمی استراحت کنند و سعی داریم براساس تاریخ شروع مسابقات لیگ یک، روز مناسبی را برای شروع تمرینات تیم خود اعلام خواهیم کرد. آنچه از ما در لیگ یک توقع می روند، ادامه دادن به روند موفقیت تیم است که امیدوار این چنین شود.

فرتاک ورزشی: شایعه انتقال یا واگذاری تیم صحت دارد؟

مطمئن باشید این اخبار کذب محض است و من به صراحت این چنین شایعاتی را تکذیب می کنم و تا آخرین لحظه، از تیم برق جدید حمایت خواهم کرد.

فرتاک ورزشی: هوادارانتان در قم سنگ تمام گذاشتند. نظرتان در این خصوص چیست؟

فوتبال بدون هواداران معنایی ندارد و با آمدن برق جدید به لیگ یک، در شیراز امیدواری های زیادی به وجود آمده است و نهایت تلاشمان را خواهیم کرد تا در لیگ یک نیز به موفقیت برسیم و به نظرم یکی از عوامل موفقیت تیم، هواداران و مردم هستند.

خبرنگار: "حسین پنبه‌کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48nqln

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ جشن صعود برق جدید شیراز به لیگ یک

با صعود برق جدید؛ جمع کاکوها در لیگ یک جمع شد
اختصاصی| نگاهی متفاوت به صعود برق با هدایت وحید رضایی؛

اصلاحی: برخی با سیاه‌نمایی و هتک حرمت هم نتوانستند کاری کنند
اختصاصی| مصاحبه تند مربی شهرداری ماهشهر علیه باشگاه برق جدید؛