تاریخ انتشار: 1396/03/04 13:44
اختصاصی| سرمربی برق جدید شیراز مطرح کرد؛
کد خبر: 208590

وحید رضایی: خدا دوستم دارد/ حیا می‌کنم و نام مسئولی را نمی‌گویم/ همه دوست داشتند تیم من به لیگ یک نرود!

تیم فوتبال برق جدید شیراز باپیروزی مقابل شاهین شهرداری بوشهر موفق شد به عنوان تیم سوم به لیگ یک صعود کند.
وحید رضایی: خدا دوستم دارد/ حیا می‌کنم و نام مسئولی را نمی‌گویم/ همه دوست داشتند تیم من به لیگ یک نرود!

به گزارش فرتاک ورزشی، بخاطر صعود تیم برق جدید به لیگ یک، به سراغ سرمربی موفق این تیم رفتیم تا از آخرین اخبار این باشگاه اطلاعاتی کسب کنیم. مصاحبه وحید رضایی با خبرنگار فرتاک ورزشی را در ذیل بخوانید:

فرتاک ورزشی: نظرتون درخصوص بازی با شاهین بوشهر چیست؟

تیم شاهین تیم خیلی خوبی بود ولی بخاطر حساسیت این بازی به بازیکنانم گفته بودم که هوشمندانه بازی کنند تا سه امتیاز را بگیریم و از اینکه سه امتیاز را گرفتیم و صعود کردیم خیلی خوشحالم. این کمترین حق تیم ما بود و ما مستحق این بودیم که زودتر از اینها به لیگ یک صعود کنیم و نباید کارمان به پلی آف می کشید.

فرتاک ورزشی: در تیم می مانید؟

واقعا امسال سال سختی برایم بود. بازیکنانم با از خود گذشتگی توانستند به لیگ یک صعود کنند. اگر امکانات فراهم باشد دوست دارم در تیم برق جدید بمانم. اعم از اینکه زمین بازی و تمرین مناسب، پرداخت حقوق بازیکنان سر موعد مقرر و چندین خواسته دیگر که باید در اولویت قرار بگیرد. من اگر بازیکنی را به تیم بیاورم و به تعهداتش عمل نکنم، دچار عذاب وجدان می شوم و سخت است که شرمندگی آن بازیکن از خانواده اش را در تمرینات ببینم.

فرتاک ورزشی: وحید رضایی با رساندن دو تیم برق جدید و بهمن شیراز به لیگ یک اعتبار خوبی کسب کرده. نظرتان چیست؟

این ها همه لطف خداست. من در لیگ هایی که شرکت کردم و تیم بالا آوردم با تیم های گردن کلفتی رقابت کردم که بیش از 3-4 میلیارد هزینه کرده بودند و می توانم بگویم دو عامل خیلی در موفقیت تیم من نقش داشتند یکی لطف خدا بود و دیگری تلاش و همت بازیکنانم. سخت تمرین کردیم تا به این جایگاه رسیدیم و مطمئن هستم خدا دوست دارد که به چنین موفقیت هایی رسیده ام.

فرتاک ورزشی: اگر بمانید تیم را کلا تغییر می دهید؟

من شاکله تیم را حفظ خواهم کرد و در پست هایی که بازیکن نیاز داریم، یار اضافه خواهم کرد چون لیگ یک شرایطش خیلی فرق می کند و تیم های خیلی قدرتمندی در ان حضور دارند و باید یار اضافه کنیم تا بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

فرتاک ورزشی: قول داده بودید که از مسئولینی که حمایتتان نکردند اسم ببرید. این کار را می کنید؟

من حیا می کنم و اسم شخص خواصی را نمی برم اما مسئولین بروند و خودشان فکر کنند که چه بلاهایی را سر تیم ما آوردند. همه منتظر بودند تا ما به لیگ یک صعود نکنیم. شهردار و شورای شهر شیراز کجا هستند که موفقیت تیم را ببینند! چگونه است که شهرداری شهرهای دیگر چند تیم را ساپورت می کنند اما تا نوبت به شیراز می رسد، بودجه تمام می شود! اگر واقعا دوست ندارید در فوتبال کشور تیمی داشته باشید، قشنگ بیائید و بگوئید نیاز نیست تیم داری کنیم نه اینکه بگوئید حامی شما هستیم اما در عمل هیچ کاری برایمان نکنید.

فرتاک ورزشی: نظرتون درخصوص مردم و هوادارهایی که تا قم آمدند و حمایتتان کردند چیست؟

واقعا از همشون ممنونم. مردم خونگرم شیراز باحضور در ورزشگاه باعث شدند تا ما دلگرم شویم و باتشویق هایشان تا آخر بازی یاور ما بودند و پس از بازگشت به شیراز نیز استقبال خیلی خوبی از ما داشتتد که جا دارد مجددا از همه ی انها تشکر کنم.

فرتاک ورزشی: در پایان اگر نکته نظر خاصی دارید بفرمائید!

از تمامی آنهایی که دعا کردند تا تیم را به سطح بالاتری برسانم ممنونم و همچنین افرادی که بعد بازی به من زنگ زدند و یا پیام دادند و انرژی مثبت منتقل کردند سپاسگزارم و امیداورم بتوانم تیمی از شیراز را به لیگ برتر برسانم.

خبرنگار: "حسین پنبه‌کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rvbez

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


با صعود برق جدید؛ جمع کاکوها در لیگ یک جمع شد
اختصاصی| نگاهی متفاوت به صعود برق با هدایت وحید رضایی؛