تاریخ انتشار: 1396/03/06 18:34
اختصاصی| از نقل و انتقالات لیگ یک چه خبر؟(بخش اول)؛
کد خبر: 208094

از قرمزپوش شدن قائدی تا انتقال پورمحمد به لیگ برتر

روزهای داغ نقل و انتقالات تابستانه رفته رفته به اوجش می‌رسد و ترکیدن بمب‌های نقل و انتقالاتی، موجب شگفتی همگان شده است.
از قرمزپوش شدن قائدی تا انتقال پورمحمد به لیگ برتر

به گزارش فرتاک ورزشی، همانطور که تب نقل و انتقالات در لیگ برتر داغ است، در لیگ یک نیز حرف‌و‌حدیث‌های نقل و انتقالاتی کم از لیگ برتر ندارد و ورود بازیکنان لیگ برتری به این لیگ سبب شده تا جذابیت آن بیشتر شود. فرتاک ورزشی در نظر دارد هر روز، به اخبار نقل و انتقالات لیگ یک بپردازد و روزانه سه احتمال انتقال از لیگ یک به لیگ برتر و یا بالعکس را مورد ارزیابی قرار دهد.

1. سعید ابراهیم‌پور (از ایرانجوان بوشهر به خونه به خونه)

دروازه بان بابلی فصل گذشته ایرانجوان بوشهر، علی‌رغم اینکه دفاع چندان مناسبی جلوی وی بازی نمی‌کرد، توانست در کمتر از 25 بازی، 9 کلین شیت را در لیگ یک به نام خود ثبت کند. ابراهیم پور که دو فصل قبل در نساجی توپ می زد و از تیم پرسپولیس نیز پیشنهاد داشت، اکنون به عنوان دروازه بان اول تیم خونه به خونه در فصل جدید یاد می شود. با خروج حسین نائیجی از تیم بابلی، همگان منتظر عقد قرارداد ابراهیم پور با خونه به خونه هستند.

2. علی پورمحمد (از شهرداری تبریز به سایپا البرز)

درخشش علی پورمحمد، وینگر توانمند تیم شهرداری تبریز که در لیگ دو امسال فوق العاده درخشید و سبب تمجید مربیان لیگ دویی شده بود، در اول فصل مورد توجه ماشین سازی تبریز بود و همه چیز برای حضور او در لیگ برتر فراهم شده بود، اما مشکلاتی که پیش آمد، سبب شد تا او در لیگ دو به کارش ادامه دهد. رویاپردازی علی پورمحمد امسال به حقیقت تبدیل شد و همانند فصل گذشته، در این فصل نیز درخشید تا توانایی‌هایش را به سایرین اثبات کند. او اکنون مورد توجه اسطوره فوتبال ایران قرار گرفته است و علی دایی در نظر دارد این بازیکن جوان و انرژیک را به سایپا ببرد.

3. مهدی قائدی (از ایرانجوان بوشهر به پرسپولیس)

مهدی قائدی بازیکن تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر مورد توجه مربیان تیم پرسپولیس قرار گرفته و روز گذشته مذاکراتی میان مدیر برنامه‌های این بازیکن و مسئولان پرسپولیس برگزار شد. قائدی این روزها همراه تیم ملی جوانان در مسابقات جام جهانی کره جنوبی حضور دارد و قرار است مذکرات نهایی پس از بازگشت این بازیکن به ایران انجام شود. البته قائدی دو سال دیگر با ایرانجوان بوشهر قرارداد دارد و برای جدا شدن از این تیم باید بتواند رضایت مدیران باشگاهش را جلب کند.

خبرنگار: "حسین پنبه‌کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y98ab

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علی دایی بهترین بازیکن لیگ دو را می‌خواهد
اختصاصی| علی پورمحمد نظر اسطوره را جلب کرد؛

عباس زاده و قائدی فصل بعد در یک تیم لیگ برتری!
اختصاصی| آقای گل و پدیده کوچ می‌کنند؛

ابراهیم‌پور مرد محبوب سکوهای هفت تیر بابل
اختصاصی| بازیکنی که در تشویق شد اما به چشم مسئولین نیامد؛

تقابل سعید ابراهیم پور با بچه محل‎ها
اختصاصی| بازگشت ابراهیم پور به خانه؛