تاریخ انتشار: 1396/03/10 13:40
اختصاصی| شنبه یا یکشنبه سرمربی معارفه خواهد شد؟؛
کد خبر: 207173

باشگاه مس منتظر پاسخ گزینه ها؛ تلاش برای توافق هرچه سریع‌تر

باشگاه مس کرمان می‌خواهد درس تجربه‌ی سال قبل خود را خوب پس دهد و از همین رو درصدد است که جزو تیم‌هایی باشد که با انتخاب هرچه سریع‌تر سرمربی تیم خود زمان باقی مانده تا شروع بازی‌های لیگ یک را کمتر از دست بدهد.
باشگاه مس منتظر پاسخ گزینه ها؛ تلاش برای توافق هرچه سریع‌تر

به گزارش فرتاک ورزشی، تا امروز از بین 18 تیم لیگ یکی تنها 5 تیم بوده‌اند که سرمربی قطعی خود را مشخص کرده‌اند و بازار نقل و انتقالات لیگ یک با بازیکنان خاص خود هنوز به آن شور و حرارتش نرسیده است.

مسی‌ها قرار بود هفته‌ی گذشته سرمربی خود را انتخاب ومعرفی کنند و این اتفاق تقریبا قطعی هم شده بود و قرار بود نادر دست نشان در آخر هفته‌ی گذشته برای همکاری با باشگاه مس به کرمان بیاید.

دست نشان و مدیران مس مذاکرات مفصلی هم با یکدیگر داشتند و هرچند بر سر مبلغ پیشنهادی دست نشان و رقم مصوب باشگاه اختلاف زیادی داشتند ولی در صحبت‌های رودرو ظاهرا به توافق هم رسیده بودند و دست‌نشان قبول کرده بود که برروی رقم اعلامی خود پافشاری نکند.

 در حالی که مقامات مس منتظر آمدن دست نشان به کرمان برای عقد قرارداد بودند، ناگهان خبری برروی خبرگزاری‌ها منتشر شد که از رفتن دست‌نشان به تیم ملوان حکایت داشت! خیلی‌ها این موضوع را ترفند دست‌نشان برای بیشتر کردن رقم خود برای تیم مس می‌دانستند چراکه این مربی نیز بعد از انتشار خبر توافقش با ملوان بر این موضوع تاکید داشت که هنوز قرارداد رسمی با این باشگاه امضا نکرده است اما توافق خود را هم با انزلی‌چی‌ها رد نمی‌کرد.

حرکات دست‌نشان به نوعی باعث سردرگمی در کرمان شده بود و شاید همین موضوع سبب شد که وعده‌ی مدیران باشگاه برای معرفی سرمربی به تاخیر بیافتد اما تداوم حرکات دست‌نشان که بین بابل و انزلی دائما در حرکت بود خود ملوانی‌ها را نیز گیج کرده بود و در نهایت مشخص نشد که تکلیف این سرمربی به چه صورت در آمده است!

ظاهرا دست‌نشان منتظر بود که با خرید تیم نفت توسط خونه به خونه موافقت شود تا او با ماندن در بابل و هدایت تیم خونه به خونه در لیگ برتر به کار خود ادامه دهد که فدراسیون فعلا به صورت سفت و سخت برابر این خرید ایستاده است.

بلاتکلیفی دست‌نشان سبب شد که مقامات باشگاه مس در روزهای گذشته پیشنهادات خود را به گزینه‌های دیگری که روی میز داشتند مطرح کند و شاید در دو، سه روز آینده  توافق با یکی از گزینه‌های مطرح شده به سرانجام برسد.

طی روزهای گذشته صحبت‌های جدی با برخی از این گزینه‌های طرح شده برای مس صورت گرفته است وبه نظر می‌رسد توافق با یکی از آن‌ها نزدیک است که احتمالا تا روزهای ابتدایی هفته آینده به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

خبرنگار: "سعید قرائی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36vpaj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاپیتان مس کرمان به گسترش فولاد پیوست
زنده‌روح مجددا شاگرد بوناچیچ شد؛

گزینه‌های هدایت مس کرمان مشخص شدند
سرمربیان سابق خونه به خونه در کویر؛

سرباز مس به زودی سرباز خواهد شد؟!
اختصاصی| خداحافظی موقت زنده روح با مس؛