تاریخ انتشار: 1396/03/11 12:56
اختصاصی| روز دوم ماه مبارک رمضان قرارداد بستیم نه دیروز؛
کد خبر: 206949

سیف الله پور: عکس حسینی و دکتر قربانیان فتوشاپ است؟/ سید بازیکن بادران است سر تمرینات نیاید شکایت می کنیم/ ما را مقابل هواداران سپیدرود قرار می‌دهند!

سرپرست تیم فوتبال بادران تهران مجددا به خبر انتقال سیدمحمد حسینی به سپیدرود رشت واکنش نشان داد.
سیف الله پور: عکس حسینی و دکتر قربانیان فتوشاپ است؟/ سید بازیکن بادران است سر تمرینات نیاید شکایت می کنیم/ ما را مقابل هواداران سپیدرود قرار می‌دهند!

به گزارش فرتاک ورزشی، به بهانه دو قرارداده شدن دروازه بان سپیدرود رشت سیدمحمد حسینی خبرنگار فرتاک ورزشی گفتگویی را با سرپرست بادران تهران ایزد سیف الله پور داشت که در ذیل می خوانید:

* ابتدا باید عرض کنم مطلبی که دیروز در سایت فرتاک پخش شد کمی اشکال داشت زیرا ما با سیدمحمد حسینی دیروز قراردادی نبسته بودیم و اصل قضیه را بازگو می‌کنم. اولین روز ماه مبارک رمضان بود که ما به همراه سیدمحمد حسینی و مدیربرنامه‌هایش جلسه اولمان را برگزار کردیم و به توافقات اولیه دست پیدا کردیم و فردای آن روز، جلسه دوم را برگزار کردیم و به توافقات نهایی رسیدیم . هم حسینی و هم مدیربرنامه های ایشان با باشگاه بادران قرارداد امضا کردند.

* درخصوص قرارداد حسینی نیز می‌توانم بگویم که باتوجه به صحبت‌هایی که با ایشان داشتیم و طبق گفته خودش پول خوبی در فصل گذشته از سپیدرود دریافت نکرده بودند، روی نکته‌های ریز قرارداد ایشان نیز بحث داشتیم و تا می توانست چانه می‌زد تا به بهترین رقم قراردادی دست پیدا کند. اما ما سعی کردیم ایشان را از همه لحاظ راضی کنیم و به همین خاطر  در پایان جلسه قرارداد خود با بادران را امضا کرد.

* اصل قضیه این است که ما سه-چهار روزی بود که با حسینی قرارداد بسته بودیم ولی به تقاضای خودش که عنوان کرده بود که پاداش صعود به لیگ برتر را از سپیدرود دریافت نکرده است و اگر امکانش است سه-چهار روز صبر کنند و خبر پیوستنش به بادران را رسانه‌ای نکنند تا بتواند حق و حقوقش را از باشگاه سپیدرود بگیرد که متاسفانه دیروز با خبر شدیم با باشگاه سپیدرود قرارداد بسته و باید عنوان کنم که با احتساب امروز، ایشان 5 روز است که عضو باشگاه بادران شده و طبق این قرارداد، خودم با آقای حمیدی و آقای نظرمحمدی تلفنی صحبت کردم و طبق قرارداد و قانونا ایشان با شروع تمرینات بادران باید در تمرینات تیم ما شرکت کند زیرا بازیکن تیم ما محسوب می‌شود.

* ضمن این که از آقای حسینی گله داشتم زیرا با صحبت‌های دیروز در فضای مجازی ما را مقابل هواداران عزیز و دوست‌داشتنی سپیدرود و همچنین کادرفنی این تیم قرار داده و عنوان کردند که هیچ گونه قراردادی را با بادران امضا نکرده اما سئوال من از آقای حسینی این است که عکسی که شما با آقای دکتر قربانی گرفتید فتوشاپ است؟ یا قراردادی که نزد باشگاه بادران است و اثر انگشت مدیربرنامه شما پای آن خورده نیز بی‌اعتبار است؟ لذا من به هواداران عزیز و پرشور سپیدرود رشت باید عنوان کنم که سیدمحمد حسینی بازیکن ما است و اگر در تمرینات حضور پیدا نکند، از طریق قانون پیگیر این قضیه خواهیم شد.

خبرنگار: "حسین پنبه‌کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36vpwy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ایزد سیف‌اله‌پور: سیدمحمد حسینی با وضو و با دهن روزه با بادران قرارداد بست/ او بازیکن ماست و شایعه حضورش در سپیدرود کذب است

بهترین دروازه‌بان لیگ یک به بادران تهران پیوست
اختصاصی| هفتمین ورودی بادران از رشت آمد؛

دو مهاجم گل گهر به بادران تهران پیوستند
اختصاصی| با عقد قراردادی یک ساله؛

جدایی 7 بازیکن از بادران تهران
اختصاصی| لیست خروجی بادران مشخص شد؛