تاریخ انتشار: 1396/03/14 13:55
اختصاصی| رئیس هیأت مدیره باشگاه بختیاری اهواز مطرح کرد؛
کد خبر: 206214

رادمهر: با قدرت در لیگ دو ظاهر خواهیم شد

بنیانگذار ، رئیس هیات مدیره و سخنگوی باشگاه فرهنگی ورزشی بختیاری با اشاره به اهداف خود در راستای تشکیل باشگاه و حضور در رقابت های فصل آینده لیگ دو فوتبال باشگاه های کشور ؛ گفت : هدف از ایجاد باشگاه در راستای ورود بخش خصوصی به فعالیت های ورزشی در چارچوب قوانین و مقررات دولت جمهوری اسلامی است و بر این اساس بر آن شدیم تا با ایجاد این باشگاه بستر مناسب را برای فرزندان برومند و شایسته خطه خوزستان فراهم بنماییم .
رادمهر: با قدرت در لیگ دو ظاهر خواهیم شد

به گزارش فرتاک ورزشی، مهندس محمد رادمهر افزود : نقش باشگاه های ورزشی در اتحاد ، همدلی ، ایجاد نشاط و شادی بین جوانان و دیگر اقشار جامعه می باشد . به همین منظور با تأسیس باشگاهی با نام بختیاری در اواخر سال 95 توسط اینجانب و چند تن از علاقمندان دلسوز و فعالان ورزشی و اجتماعی ، وارد این حوزه  فعالیت های ورزشی در بخش قهرمانی شده ایم .

بنیانگذار باشگاه بختیاری خاطر نشان ساخت : در گام نخست پس ازثبت باشگاه و صدور مجوز فعالیت باشگاه بختیاری ، اقدام به خرید امتیاز باشگاه شاهین ماهشهر در لیگ دو فوتبال باشگاه های کشور نمودیم که مکاتبات و مراحل انتقال امتیاز این باشگاه به باشگاه بختیاری از طریق هیأت فوتبال استان خوزستان به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ارسال و موافقت های لازم انجام گردیده است .

رئیس هیأت مدیره باشگاه بختیاری ادامه داد : ضمن تشکر از مدیران اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و اداره ورزش و جوانان شهرستان اهواز در جهت تحقق اهداف فرهنگی ، ورزشی این باشگاه این نوید رابه مردم شریف خوزستان می دهیم  که بتوانیم به عنوان نماینده شایسته خوزستان دررقابت های فصل 97-96 لیگ دو فوتبال کشور باشیم . سخنگوی باشگاه بختیاری تأکید کرد : یکی دیگر از اهداف باشگاه ، کسب رتبه ی مناسب و در خور فوتبال پویا و بزرگ خوزستان می باشد. 

وی در ادامه با بیان اینکه خوزستان مهد فوتبال کشور است ، تصریح کرد : امید است با حمایت همه جانبه اقشار مختلف استان ضمن استفاده از ظرفیت های نهفته ورزشکاران این منطقه و با بکارگیری مربیان و بازیکنان شایسته استان بتوانیم افتخاری به افتخارات استان بیفزاییم .

سخنگوی باشگاه فرهنگی ورزشی بختیاری درباره تأمین منابع مالی و چگونگی حضور در عرصه ورزشی گفت : این باشگاه یک باشگاه خصوصی و پیش از فعالیت رسمی ، علاوه بر پرداخت هزینه خرید امتیاز لیگ دو کشور تأمین  مالی جهت حضور در مسابقات برای یک فصل باحمایت ورزش دوستان فراهم شده و هیچ گونه مشکل مالی در طول فصل نخواهیم داشت و باتوکل به خداوند قادر متعال و حمایت دوستداران ورزش و حامیان مالی باشگاه روند خود را جهت صعود به لیگ یک و رده های بالاتر ادامه خواهیم داد .

ایشان درمورد چگونگی تشکیل وتکمیل کادر اجرایی ، فنی جذب بازیکنان اظهار داشت : پس از جلسات متعدد اعضای هیأت مدیره با حضور مشاوران باشگاه ، در خصوص بکار گیری کادر فنی و مجرب با در نظر گرفتن اولویت های استعدادهای خوزستانی در این زمینه ، با چند تن از مربیان صاحب نام و مطرح استان مذاکرات اولیه صورت گرفته و تاکنون به نتیجه نهایی در این مورد نرسیده ایم و طی روزهای آینده سر مربی باشگاه بختیاری اعلام خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ngv7x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرپرست تیم فوتبال بختیاری اهواز منصوب شد
اختصاصی|

مجید باقری‌نیا گزینه اول هدایت نفت امیدیه
اختصاصی| پس از موفقیت با شهرداری ماهشهر؛

غلامی: تا دو هفته آینده تکلیف سرمربی تیم مشخص خواهد شد
اختصاصی| مدیرعامل نفت‌و‌گاز گچساران مطرح کرد؛

محمد علوی سرمربی اروند خرمشهر شد
اختصاصی| سرپرست اروند خبر داد؛